Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr. StOnEd A lOt

Hoeveel weken nog tot de dames klaar zijn?

Recommended Posts

Beste forumleden,

Graag had een inschatting hoe lang deze dames nog nodig hebben tot de oogst.

Plant:Sensi #41 Auto CBD zaden [Swiss Dream xSkunk #1 Auto]

Licht: tneon 2x55 watt. Af en toe extra zijbelichting met nog eens 2x55 watt.

Ik heb meerdere foto's in een album geplaatst op mijn profiel, kunnen jullie dat even bekijken?

Alvast bedankt voor de info.

20190728_112721_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoelang zo te zien duurt dat wel even.

ik had ze buiten gezet 700 watt aan zon licht hier en gratis suc6

Piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beter antwoord gaan we toch echt niet kunnen geven. :verrygood

Eventjes gekeken op de site van sensi naar hun schatting van bloeitijd, maar daar kom je ook niet verder dan "relatief lange bloei periode":rofl

hoelang bloeien ze al?

als je echt een getal wil horen denk nog iets van een 4weken ofzo (misschien langer of korter)

 

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan nu 1/5 maand, de eerste bloeiverschijnsellen waren er al na 14 dagen. 

Ik hoop dat het inderdaad nog een 4tal weken zal duren zodat 1 en ander nog wat kan aandikken.

Ik heb net een week pk13-14 gegeven dus dat zou mooi uitkomen.

Wat schatten jullie?  25 gram droge topjes? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ik wil niet zeuren waarom niet naar buiten met die dames,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoogstvoornamelijk omdat het een binnenkweek is. Binnenkort komt er een nieuwe tent die wat groter is met een led lamp ipv t-neon. Hier wordt in ieder geval niet buiten gekweekt dat is een bewuste keuze. Deze kweek is geen super succes in gewicht maar wel een mooi begin na een pauze sinds 2012. Ik heb eindelijk de tijd gevonden om mij opnieuw bezig te houden met deze fantastische fijne hobby. Ik had gewoon graag ongeveer een idee wanneer deze klaar zijn zodat ik de volgende kweek kan voorbereiden. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in hoge cbd waarden. 

 

Greetz Mister.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoor een loep of een vergrootglas of neem een foto met je telefoon waarbij je niet inzoomt (dat gaat vanzelf in hoge resolutie waardoor je flink in kan zoemen zonder dat het opgeblazen pixels worden) en open deze op je PC/telefoon en zoom dan in om te kijken naar de trichomen.

Dit is de enige echte indicator mbt hoever je wiet van oogsten af zit: afgaan op andere indicatoren zoals hoe het eruit ziet, bruine haren etc kunnen je grammen en kwaliteit kosten.

Overwegend milky met her en der een amber is een perfect oogstmoment.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/28/2019 at 12:01 PM, Mr. StOnEd A lOt said:

Beste forumleden,

Graag had een inschatting hoe lang deze dames nog nodig hebben tot de oogst.

Plant:Sensi #41 Auto CBD zaden [Swiss Dream xSkunk #1 Auto]

Licht: tneon 2x55 watt. Af en toe extra zijbelichting met nog eens 2x55 watt.

Ik heb meerdere foto's in een album geplaatst op mijn profiel, kunnen jullie dat even bekijken?

Alvast bedankt voor de info.

20190728_112721_HDR.jpg

Zo te zien mag die nog wel ff.Was buiten niet handiger geweest of is het niet mogelijk, vanwege teveel op de kijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konopi, ik heb hier inderdaad veel inkijk maar vooral 2 pubers in huis rondlopen... In mijn privé ruimte kan ik rustig met mijn hobby bezig zijn zonder dat iemand het hoeft te weten. De kost van elektriciteit interesseert me weinig. Ik kweek ook niet voor de verkoop dus als er wat minder oogst is dan kan ik daar mee leven.

Ik heb een enorm stresserend leven met weinig tijd voor mezelf en dit tentje geeft mij de nodige afleiding om even te ontsnappen aan het drukke leven. 

De voornaamste reden dat ik ongeveer wil weten wanneer deze plant klaar is, is simpelweg omdat ik dan een idee heb wanneer ik aan de volgende ronde kan beginnen. Dan kan ik mij wat voorbereiden.

Greetz Mister.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Mr. StOnEd A lOt said:

De voornaamste reden dat ik ongeveer wil weten wanneer deze plant klaar is, is simpelweg omdat ik dan een idee heb wanneer ik aan de volgende ronde kan beginnen. Dan kan ik mij wat voorbereiden.

En de plant zal jou dat het beste vertellen.

Wanneer ze (goed) begint te vergelen, lijkt het me een mooi moment om te denken aan een voorbereiding, afhankelijk van hoe die voorbereiding eruit ziet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...