Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zou paar amber willen zien dus wacht wa af

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/10/2019 at 8:59 PM, hazer4 said:

Net toch nog water gegeven want wil echt wel de eerste amber trichomen zien. Dus toch nog enkele dagen wachten,nu heb ik ergens gelezen dat bepaalde autoflowers geen amber trichs krijgen dus weet er iemand of dit klopt?

5 minutes ago, hazer4 said:

Zou paar amber willen zien dus wacht wa af

Weet je inmiddels of jouw auto's amber kunnen krijgen ? Heb je bijvoorbeeld eens naar kweekverslagen gezocht ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb dit idd opgezocht maar helaas niks gevonden.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog eens goed de planten bekeken en seffes drie van de vier kappen se,ga ze per tak ophangen en ga ze eens nat wegen om een gedacht te krijgen hoeveel er nog af gaat.

Grts

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee planten brut geknipt en samen 330gr nat

20190812_104515.jpg

20190812_110439.jpg

20190812_111622.jpg

20190812_113319.jpg

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Derde plant  183 gram nat dus drie planten samen 514 gram nat,drogen doe ik op zolder aan wasrek en zal ze dagelijks bekijken ivm schimmel .Temp is daar 20.5 gr en 55 lv

20190812_122141.jpg

20190812_124023.jpg

Edited by hazer4
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes, zal zo tussen de 100/120gr droog uitkomen:tu

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou super zijn maar met tak aan drogen zoals bij mij moet men dan niet delen door zeven om een streefgewicht te krijgen ?Zijn drie planten en mijne grootste staat nog onder de lamp dus zal wel tevreden zijn ivm opbrengst.

Grts

Edited by hazer4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owja met tak:rofl, zal het inderdaad wat minder zijn 80-100 zo iets:tu

Maar dat is een gok vanaf mijn kant :P

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat gewicht zegt vooral iets over de hoeveelheid 'nat'. :P

Je drooggewicht wordt vooral bepaald door de harsen en de hoeveelheid ervan.

Ik heb ooit eens in een half glaasje water, wat van het overblijfsel onder in de grinder, erin gekiept en eens een half uurtje of uurtje in de vriezer gezet.

Prachtig om te zien hoe de kristallen daarna zich stijf onderaan de bodem bevinden.

Het zegt alles over het gewicht ervan en is de reden, waarom je een plant wilt met veel hars.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok goed om weten en of de mijne hars hadden amaai...:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was net nog een oud topic aan het doornemen.

Ik denk dat het interessant kan zijn om dat ook in jouw topic bij te voegen.

Als je het helemaal doorneemt, begrijp je waarom.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vierde plant ook geknipt en in totaal 750gr nat van vier planten,de drie andere zijn nu een week aan het drogen dus nog een paar dagen en kan gewicht bepalen en ze curen in weck potten.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal toppie uit...hopelijk smaakt ie even goed al ze eruit ziet.

spijtig dat ik je filmpjes niet open krijgvan de trichomen ,  zo kon k zien naar waar k moet op letten..

mijn 9 autoflowers staan in week 6,5 zichtbare  bloei en is Mn eerste kweek 

voor je tweede kweek kan je best via de site zo kort mogelijk selecteren, dan zal je wel ok zitten qua tijd, op wietzaadjes.nl had ik zelf ook een resem zaadjes na selectie bloei 6-7weken en autoflower gekozen...geef het maar mee

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

knallen we er deze ook nog ff in, gewoon, omdat het kan......uhhh....omdat er geen moderator te bespeuren valt......

https://www.weedforum.eu/wietforum/topic/4835-houd-uw-internodes-kort-door-hoge-nachttemperaturen/

Tijdens de afbloei weken Mag de nachttemperatuur dalen tot 17-19° C. Deze daling van de temperatuur triggert de anthocyaan productie, Paarse buds, en versterkt de harsaanmaak tijdens de afbloei.
 

You're welcome ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/17/2019 at 11:08 PM, Piffer said:

Ziet er allemaal toppie uit...hopelijk smaakt ie even goed al ze eruit ziet.

spijtig dat ik je filmpjes niet open krijgvan de trichomen ,  zo kon k zien naar waar k moet op letten..

mijn 9 autoflowers staan in week 6,5 zichtbare  bloei en is Mn eerste kweek 

voor je tweede kweek kan je best via de site zo kort mogelijk selecteren, dan zal je wel ok zitten qua tijd, op wietzaadjes.nl had ik zelf ook een resem zaadjes na selectie bloei 6-7weken en autoflower gekozen...geef het maar mee

Hey Piffer,die filmpjes ga je idd niet open krijgen want dat zijn screenschots.Heb op wietzaadjes NL idd korte bloeiers tegen gekomen alsook de super skunk fem,die zou afbloeien op 6-7 weken dus heel interessant.Bij mij waren de trichomen allemaal milcky.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de milky trichomen hopelijk een goeie high dan 

gisteren al Mn planten de trichomen gechekt en zijn allen nog doorzichtig met uitzondering her en der een kopje dat cloudy word.

moet dus nog ff gaan, pistels zijn nog maar voor 20-30% bruin. Vanavond terug vol voeding geven op aanraden van plagron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze idd niet te vroeg kappen en regelmatig de trichs controleren,heb nu net een bijna droog topje gerookt en idd een lekkere high die over gaat naar een body stoned en toch wel effe blijft plakken.De smaak is al iet wat zoet en dit zonder al te curen dus wel tevreden.Welke soort heb je staan?En hoe lang is de bloeitijd?.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al als eerste kweek de fout gemaakt alle soortjes één, 

white widow auto die uit de pan swingt, heb hem op 20 cm getopt en is alsnog doorgeschoten tot aan 2m, dus twee cola's opengetrokken aan de middenpaal en hoek van de tent(afm 120-240)                    Een amnesia auto, 3- exodus cheese auto, 2- gorilla glue auto en dan nog twee gekregen fem zaad, zou iets van citron of lemon haze zijn, maar ken er nog niet voldoende van, één van die twee is ook goed opweg om wat af te gaan halen.  zit met iets te weinig licht maar ben al bij al wel tevreden tot hiertoe, zeker de eerste keer, enige probleempje tot nu toe was een exodus met drie hoofdtoppen(fout getopt misch) toprot.  ze staan sinds de 11de july in de bloei , overmorgen de 22ste staan ze 7 weken in bloei, op de site gaf aan 7-8 weken en 8-9 voor de soorten maar weet niet meer exact welke hoeveel weken moet bloeien, gaan we dadelijk nog eens uitzoeken om beter op te volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, hazer4 said:

die filmpjes ga je idd niet open krijgen want dat zijn screenschots.

Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Piffer said:

Heb al als eerste kweek de fout gemaakt alle soortjes één, 

white widow auto die uit de pan swingt, heb hem op 20 cm getopt en is alsnog doorgeschoten tot aan 2m, dus twee cola's opengetrokken aan de middenpaal en hoek van de tent(afm 120-240)                    Een amnesia auto, 3- exodus cheese auto, 2- gorilla glue auto en dan nog twee gekregen fem zaad, zou iets van citron of lemon haze zijn, maar ken er nog niet voldoende van, één van die twee is ook goed opweg om wat af te gaan halen.  zit met iets te weinig licht maar ben al bij al wel tevreden tot hiertoe, zeker de eerste keer, enige probleempje tot nu toe was een exodus met drie hoofdtoppen(fout getopt misch) toprot.  ze staan sinds de 11de july in de bloei , overmorgen de 22ste staan ze 7 weken in bloei, op de site gaf aan 7-8 weken en 8-9 voor de soorten maar weet niet meer exact welke hoeveel weken moet bloeien, gaan we dadelijk nog eens uitzoeken om beter op te volgen.

Dat heb je idd met verschillende soortjes en kan je beter niet meer doen want alles groeit verschillend en ikzelf hou ze liever op gelijke hoogte.Oppassen met toprot want gaat snel over naar andere planten dus hoop voor jou dat je het onder controle kan houden.Heb je een verslag gemaakt van je kweek?

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...