Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

els1212

Welke Soort Voor Guerilla Farming

Recommended Posts

Ik vraag mij af welke planten ik het best neem. Het moet een sterke soort met weinig ondehoud aan, aangezien ik niet veel wil gaan kijken.

Ook moet het een vroegbloeiende soort zijn (oogst halverwege september?is dat mogelijk?) en zeer ziekteresistent ook.

Liefst ook wel een beetje lekker om roken, dus had ik niet direct aan purple gedacht.

 

Ik heb gezien dat je van nirvana nog goedkope zaadjes kan kopen voor buiten

 

wat denken jullie van volgende soorten? wat is goed?

 

Nirvana KC33 X Masterkush -----oogst maand volgens hen 8/9

swiss miss ---------oogst maand volgens hen 9

early special -----oogst maand volgen hen 7 en heel

makkelijk te kweken?

early misty --------oogst maand acht en

makkelijk te kweken

early girl -------oogst maand acht (oogst halfweg september) en

redelijk goed te kweken

early bud -----oogst maand 8 speciaal voor korte

zomers redelijk gemakkelijk

durban poison -----oogst maand 9 gemakkelijik te kweken

hollandse hope ----oogst maand 8 redelijk gemakkelijk

 

wat denkeen jullie dat gemakkelijk is, vroegbloeiend, en ook nog lekker?

im waitng :D

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Durban lijkt mij de lekkerste qua smaak en uitwerking, maar is door de net wat langere bloeitijd misschien weer niet zo geschikt voor guerrilla... Onder gecontroleerde omstandigheden zou ik 'em verduisteren.

 

Guerrilla werkt toch het best met een echte 'early' soort of Hollands Hoop wat mij betreft. Succes met de keuze. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

had vorig jaar hollands hoop geguerilla plant en dit is heel mooi gegaan ondanks de vele regen enzo niets van schimmel gehad, heb wel moeten wachten tot begin november... was wat laat in bloei geschoten.

 

dus een vroeg bloeier of niet ik zou gaan voor de durban. heeft een super zalige uitwerking en ik zal dus deze zomer enkel maar durban planten.

deze zal ik in maisvelden zetten dus ga ik ze moeten vervroegd in bloei zetten zodat ze ook eind september klaar zijn.

 

In ieder geval succes ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thx, :verrygood

 

ik had eerder gedacht aan early miss omdat daar staat dat de oogstmaand 7 is, maar is dat eignelijk geloofwaardig?

 

@radijsje: Wat bedoel je dan vervroegd in bloei zetten? verduisteren of zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vind ik ook niet zo geloofwardig

 

ik heb het van hier : http://www.nirvana-shop.com/cannabis_seeds...bc59b7ef06c446f

 

je kan zelf ook een skijken

 

bij die andere is de oogstmaand ook vaak augustus. Dit lijkt me ook wel heel vroeg

 

Ik ga mn zaadjes ook in ijzendijke kopne of zo, aangezien de nirvana zaadjes bij hen goedkoper zijn dan bij nirvana zelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze haverwege september tot eind september al wil oogsten en dan spreek ik van mooi laten afbloeien dan moet je ze zoieso verduisteren hoor want ik denk dat geen 1 soort al zo vroeg is afgebloeid op natuurlijke wijze (zonder te verduisteren) ook al zeggen ze het op site van seedbanks helemaal anders.

 

Kzou zeggen geloof er niet te veel van en en ga voor de durban. --> is een zalige sativa waar je mega lekker van wordt.

 

... de leute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wel voor verduisteren kiest dan heb je het voordeel dat je ook gewoon de goede binnenrassen kunt gaan kweken . De vroegbloeiers zijn meestal niet echt goede rassen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil een keer haze kweken, maar m'n zoldertje is daarvoor echt te laag. Dus ga ik dat maar eens in m'n tuin proberen met verduistering vanaf eind juli. Dan zouden ze half oktober klaar moeten kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Els, ik zou voor Durban gaan. Op zich redelijk vroeg klaar maar het meest positieve van mijn Durban plantjes vind ik altijd de ongevoeligheid voor schimmel! Een probleem met late bloei is de hogere kans op schimmel en rot door de hogere luchtvochtigheid, daar kan Durban vrij goe tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DP vind ik een hele lekkere highe trippy wiet (niet vesuffend stoned bedoel ik). Wat me bij deze opvalt is dat 'ie ontzettend lang werkt! Dit is de wiet waar ik het langst wat van merk :verrygood

Is 1 van mijn persoonlijke favorieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...