Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Aan het PUR-schuim te zien, bezoek gehad.

Klote!

Kun en wil je iets meer vertellen over hoe & wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, kan er wel wat over zeggen. Lang verhaal kort.. Bezig met vat vullen.... Knetterstoned o.a. Ging even naar de woonkamer en vervolgens kwam ik dmv zwaar gebonk op de deur achter dat ik een lekkage had veroorzaakt die inmiddels al 2 verdiepingen had bereikt. Was denk ik 1 a 2 uur nadat ik de kraan open had gezet. Maakte niet meer uit. Politie was al gebeld en heb t maar opgegeven toen de vermoedens werden uitgesproken. Ze kwamen binnen ik werd meegenomen en eenmaal weer thuis trof ik de ravage aan die ze hadden aangericht in mijn hok. Verder hebben ze mijn hele huis netjes achtergelaten wat ik wel op prijs stel. Kortom, eigen domme schuld... Heel pijnlijk...:engel

  • Sad 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus, wat kut voor je.

Ook al is het door je eigen onhandigheid; dat maakt het niet minder erg.

Weet niet of je ooit nog verder gaat. Thuis of elders, maar stoned je werk doen is nooit handig. Is niet om lullig te doen, maar een waarschuwing voor anderen.

Nu kan een vat vullen bij veel mensen fout gaan (ik, zei de gek).

Ik heb toen 2 dingen aangeschaft: Het ene weet ik niet hoe het heet, maar ik kocht het bij Welkoop in Aalsmeer. Een rond, plat ding dat je aansluit op de kraan of slang. Het heeft een wateringang en een uitgang. Dan draai je er aan, net als bij een eierwekker. Maar je stelt geen tijd in, maar het aantal liters. Als je vat dus 100 liter is, zet je het ding op 100. Als 100 liter het apparaat gepasseerd zijn, dan sluit het apparaat zichzelf af. Was niet goedkoop, en volgens mij zag ik ze bij het laatste bezoek ook niet meer liggen.

Daarnaast heb ik ook nog (dacht bij Prenatal) een apparaatje gekocht dat bedoeld is om je bad niet te laten overlopen. Je hangt het ding over de rand, in je bad. Je hangt hem op die hoogte waar je wil tot hoe hoog het water komt. Als het bad/vat langzaam volloopt, bereikt het waterpeil op een gegeven moment het apparaat. Daar zit een sensor of zoiets in, en het apparaat geeft een geluid af. Dan weet je dat het tijd is om de kraan dicht te draaien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut voor je.

Waarom je mensen in je huis laat op basis van wat verdachtmakingen zonder huiszoekingsbevel snap ik niet zo goed.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kudt met XL-peren man. Da's zo wel een heel heftig blowtje geworden voor je. Zo zie je maar weer dat werken eigenlijk niks is voor stevige blowerts.

Ik hoop dat je niet in de depri schiet maar vooruit blijft gaan. Als ik wat dichter in je buurt had gezeten had je van mij een paar lampies kunnen lenen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man, hoe gaat het nu met je en heeft dit verhaal een staartje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou even een jaartje niks meer doen en daarna gewoon weer knallen.

Som komen ze binnen een jaar terug even checken wat je uitspookt.

Huur woning of koopwoning?

Maar hoe dan ook fuckdup, stonden er wel mooi bij

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt kut dit, maar sprookjes hebben meestal een mooie einde. Ik hoop dat je in de toekomst weer je hobby !! kunt uitvoeren.

Wil je ons ook op de hoogte houden van wat er vervolgens gaat gebeuren, ben er wel benieuwd naar.

Sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorkomen en dan een taakstraf of geldboete erbij.

Huurwoning gooien ze je er over het algemeen uit.

Koopwoning krijg je een waarschuwing of je woning sluit voor 3 maand bv,maar is vaak wel bij 100+ planten.

Ook kunnen zij een melding doen bij je hypotheek verstrekker deze kan eisen dat je de hypotheek aflost gezien de woning bedoel is om te wonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2019 at 8:11 PM, Fatamorgana said:

Zou even een jaartje niks meer doen en daarna gewoon weer knallen.

Som komen ze binnen een jaar terug even checken wat je uitspookt.

Huur woning of koopwoning?

Maar hoe dan ook fuckdup, stonden er wel mooi bij

Is mijn eigen koopwoning, dus ze kunnen me niet zoveel maken gelukkig.

Stonden er inderdaad heel mooi bij, echt heel jammer!! :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2019 at 11:09 PM, Buyuk said:

Echt kut dit, maar sprookjes hebben meestal een mooie einde. Ik hoop dat je in de toekomst weer je hobby !! kunt uitvoeren.

Wil je ons ook op de hoogte houden van wat er vervolgens gaat gebeuren, ben er wel benieuwd naar.

Sterkte

Ik zal jullie wel wat updates geven over hoe het er aan toe is gegaan. Heb in ieder geval net weer mijn gas en licht terug na ruim 10 dagen. De schade bij de de netbeheerder bedroeg ongeveer 1800 Euro, wat ook wel meevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2019 at 10:41 AM, lostchild said:

Kut voor je.

Waarom je mensen in je huis laat op basis van wat verdachtmakingen zonder huiszoekingsbevel snap ik niet zo goed.

 

Achteraf gezien had ik de deur gewoon dicht moeten laten, maar de buren die stormden gelijk de trap op om te komen "helpen" met de lekkage en toen kon ik niet zo heel veel meer doen, want ze belden gelijk de politie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kutburen.

 

Maar als je de politie niet had binnengelaten, waren ze misschien toch wel naar binnen gegaan.

Er is niet altijd toestemming tot binnentreding van de bewoner nodig. Als er direct gevaar bestaat voor personen of goederen, mogen ze zomaar naar binnen. Dat het achteraf dan een minder gevaar was, dat zal wel. Maar dan zijn ze naar binnen gegaan.

En anders hadden de agenten contact opgenomen met het buro en daar had de hulpofficier van justitie wel een toestemming tot binnentreding afgegeven.

Je moet niet denken dat die gasten weer weg gaan, en het erbij laten zitten omdat jij 'nee' zegt.

Ook als je de deur niet open had gedaan, hadden ze die misschien wel gewoon ingetrapt. Of waren ze de volgende morgen teruggekomen.

Dus in deze hoef je jezelf niks te verwijten.

Niet opendoen klinkt wel stoer, maar dat komt meestal van mensen die het in de praktijk nog nooit hebben meegemaakt.

Wel had het kunnen zijn - maar dat is speculatief - dat (stel dat je geen toestemming had gegeven en ze toch naar binnen waren gegaan) bij een rechtszaak de rechter had kunnen beoordelen dat de toestemming tot binnentreding onterecht was afgegeven, of dat de agenten niet naar binnen hadden mogen gaan omdat er geen groot gevaar bestond voor de veiligheid van de goederen. Dan had je misschien geen straf gekregen, waren wel al je spullen in beslag genomen en had je alsnog de boete aan de netbeheerder moeten betalen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt balen voor je man!

wat ik me afvraag, waarom boete van netbeheerder  en hoe zijn ze op dit bedrag uitgekomen? 

Zou me kunnen voorstellen dat boete tot stand is gekomen omdat stroom niet via de meter was gelopen. Maar dan zou ik eigenlijk een boete van je energieleverancier verwachten, aangezien tegenwoordig de netbeheerders gescheiden zijn van de energieleveranciers... en netbeheerders per jaar een vast aansluit tarief via je energieleverancier betaald krijgen, dus daarmee eigenlijk geen inkomsten zijn misgelopen.

 

Of is de boete tot stand gekomen doordat de aansluiting door de netbeheerder gecontroleerd en/of hersteld/gerepareerd moest worden?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had kunnen zeggen dat de kraan nog open stond in de badkamer tegen de bewoners en dan de deur dicht dat klinkt nog redelijk geloofwaardig.

hoeft niet gelijk op wiet te duiden denk ik, er zijn ook wel mensen die hun bad of kraan vergeten zonder planten te hebben.

Mja vaak moet je snel denken en bedenk je het er pas erna, is en koe in de kont kijken nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, JohnnyXL said:

Ik zal jullie wel wat updates geven over hoe het er aan toe is gegaan. Heb in ieder geval net weer mijn gas en licht terug na ruim 10 dagen. De schade bij de de netbeheerder bedroeg ongeveer 1800 Euro, wat ook wel meevalt.

Mss een klote vraag maar had je stroom afgetapt en hoe berekenen zij dat het om 1800 euro gaat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek zsm een goede advocaat op, als het goed is is dit de 1e keer dat je gepakt bent met?

Straf zal meevallen als het je 1e vergrijp is maar of dat ook mee gaat vallen mbt ontneming en Wet Damocles weet ik niet.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...