Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

rudi

Autoflower, cbd/thc 1:1, doet het goed buiten in minder zonnig klimaat.

Recommended Posts

Hoi mensen, ik was onvoldoende op de hoogte van het potentieel van autoflowers en guerillakweken en daar heb ik mn zinnen  op gezet. Wat ik zoek is een soort die ook in ons kouder klimaat en met nog relatief weinig zonuren goede resultaten geeft en liefst ook wat beter bestand is tegen infecties en insecten. Ik dacht als ik nu nog wat neerzet dan zijn dit wel de eigenschappen die je nodig hebt om een succesvolle oogst te behalen. Mijn voorkeur gaat naar een thc/cbd verhouding van 1:1 want ik wil (van een deel van de oogst) olie maken.

Ik zoek me nu al 2 dagen suf op het internet zonder een duidelijke winnaar, er zijn aardig wat kanshebbers te vinden via zamnesia maar nog niks gevonden dat geselecteerd is op koudere klimaten/minder zonuren.  Maar ik las dat er dus ook deense zaadbanken zijn die zich vooral of volledig op de buitenkweek richten in koudere noordelijk klimaat zoals www.hybridsfromhell.com  en misschien ook www.danishseeds.com , maar deze zijn niet te krijgen via zamnesia.

Wie o wie weet met welke 1:1 - autoflower ik nu nog een succesvolle oogst kan behalen in nederland?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het niet aanraden of je zou al een kaarsje moeten gaan branden voor mooie dagen tot begin-midde november :D
vergeet ook geen rekening te houden met waar je je zaad besteld en vanwaar ze het verzenden (dinafem, rqs, etc.. verzenden vanuit spanje) ben je ook al snel 1-2weken kwijt voor je het in de bus hebt + nog eens +/-1weekje om ze te ontkiemen, dan zijn we al snel begin augustus. :) 


hoeft het per se een autoflower te zijn?
meeste AFjes gaan in bloei na +/-3weken groei, aangezien de meeste reguliere soortjes (duurt sowieso +/-3weken voor je een photo in de bloei krijgt vanuit zaad)  binnen dit en 4weken aan hun bloei beginnen weet ik niet of autoflowers echt nog een voordeel gaan zijn.

dat allemaal gezegd zijnde "Dinafem" heeft wel mooie 1:1 soortjes.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je bekend met de zaden/planten van hybrids from hell? Bij de beschrijving op hun site staat dat ze echt voor buiten bedoeld zijn en dat ze het goed doen tot lat 59, lat 59 zit ter hoogte van Stockholm ongeveer, nederland is lat 50 tm 53 ongeveer. Zou het daar niet mee lukken?

Maar ik heb je niet zo goed begrepen, auto's en photos hebben allebei 3 weken nodig om in de bloei te geraken? wat is het voordeel van photo's op dit moment voor guerillakweek?

Edited by rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...