Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Dag allemaal

 

Ik heb een NL x bigbud autoflower van expertseeds, dit is mijn eerste buiten kweek in een serre.( Ik heb al eerder binnen gekweekt). Nu zijn sinds een paar weken mijn blaren wit uitgeslagen met soms een gat erin. Ik heb een beetje een groeidagboek bijgehouden:

Serre met 2 tomaten planten en 1 chillepeper plant
Di 4 Juni: zaadje in de grond: klein potje met gewone potgrond met een beetje stek en zaai grond achter het raam gezet

5 juni s'avonds zie ik het steeltje heb er ook een bureau lamp boven gezet weet niet of dit helpt 
1 kiem blaadje blijft bruin

12 juni: 2de vertakkingen is zichtbaar bruin kiemblaadje gaat denk ik afvallen is ook afgevallen

2 juni: is fel gegroeid 30cm 
Ruikt sterk


21 juni. Buiten in serre gezet in ligt mix pre mix en algomix voeding

25juni-..... Extreem warm 

14 juli.  Bruine sprinkels op de bladeren en witte puntjes
19 Juli: blad problemen vermeerderen ik ben ook gestopt met voeding. Omdat ik bang ben dat het daardoor komt en omdat de bloei vollebak bezig is. 
Ik kweek in België dus het weer moet ongeveer hetzelfde als in Nederland. Het is ook de eerste keer dat ik met voeding werk.maar ik heb me steeds gehouden aan de dosis en voorgeschreven door biobizz.

 

 

Ik voeg een paar fotootjes toe.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

 

IMG_20190719_145806.jpg

IMG_20190719_145812.jpg

IMG_20190719_145820.jpg

IMG_20190719_145828.jpg

IMG_20190719_145828.jpg

IMG_20190719_145846.jpg

IMG_20190719_145852.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ene foto is een insectenlarf waarvan ik de naam vergeten ben. Althans daar lijkt het op, ze eten als larf baantjes door uw blad wat die witte lijnen als effect geeft. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag @Echep

 

Weet u wat ik hier aan kan doen en of die de moeite is want over een dikke maand is de bloeiperiode over?.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Joac said:

Dag @Echep

 

Weet u wat ik hier aan kan doen en of die de moeite is want over een dikke maand is de bloeiperiode over?.

 

Toen, 10j geleden ongeveer, spoot ik daar iets van Bayer(?) op. Maar zo lang geleden intussen...

Even opgezocht, het is de mineervlieg. Ze zeggen in dat topic dat je ze eruit kan halen met pincet. Zelf ben ik outdoor voor preventie maar eens te laat toch de chemische bestrijding.  Hoe sneller hoe beter.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...