Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BrainFart

Salvia Divinorum

Recommended Posts

gebruiken niet maar hij staat in een pot voor het raam en groeit rustig aan je kan ze bestellen bij www.azarius.net telf.020-489.79.14 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, is gewoon de MAX! de belevinis van je leven. ik mis het paradijs waar ik f was.

 

WELCOME TO HE OTHER WORLD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WELCOME TO HE OTHER WORLD.

hehe heb je toevallilg de film blueberry gezien? toffe film is dat. een indiaan zegt op einde ook "welcome to the other world"

Share this post


Link to post
Share on other sites

zot, ook van die salvia?

 

 

ik heb zowat alles gedaan en dit plantje is wel te neig!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, is gewoon de MAX! de belevinis van je leven. ik mis het paradijs waar ik f was.

 

WELCOME TO HE OTHER WORLD.

ja joh? wat was er dan zo anders aan wa gebeurde er? kanje et eignlijk ergens kopen zonder et zelfte oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trip was zeer intens. als je lsd neemt weet je wat je ziet niet echt is. bij salvia kom je gewoon in een andere dimensie ZONDER dat je het beseft.

 

kheb hier nu toevallig een portie liggen, en die gaat hier vlug gaan gekilled zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kun je hier het beste een ecxtract van trekken, gewoon met alcohol of kan dit ook met b.v butaan zoals ze met wiet ook wel doen om hasholie te maken, of is het gewoon beter om het te roken.

 

lijkt me wel vet trouwens het effect als ik het zo moet geloven, ben van plan om dit plantje te gaan bestellen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jengle-J

Bij de smart-shop kan je vaak salvia divinorum extract kopen (5x of 10x extract). Kost ongeveer 23 euro voor een halve gram 10x extract als ik het goed heb. Maar daar kan je dan ook wel 5 tot 10 keer uit trippen.

 

Ik heb zelf wel eens salvia gerookt (uit een waterpijp), wat mij opviel is dat ik echt de bank ingezogen werd. Alsof de zwaartekracht 5 keer zwaarder was ofzo. Maar toen ik daarna nog een haal van die waterpijp nam voelde ik de zwaartekracht op me lichaam wat loslaten en zag ik dat de dingen die in de woonkamer stonden op een hoekige manier vervormen, alsof de kast met een stoel vervormde. Heel vreemd om uit te leggen, maar het was zeker een leuke ervaring :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij de smart-shop kan je vaak salvia divinorum extract kopen (5x of 10x extract). Kost ongeveer 23 euro voor een halve gram 10x extract als ik het goed heb. Maar daar kan je dan ook wel 5 tot 10 keer uit trippen.

 

Ik heb zelf wel eens salvia gerookt (uit een waterpijp), wat mij opviel is dat  ik echt de bank ingezogen werd. Alsof de zwaartekracht 5 keer zwaarder was ofzo. Maar toen ik daarna nog een haal van die waterpijp nam voelde ik de zwaartekracht op me lichaam wat loslaten en zag ik dat de dingen die in de woonkamer stonden op een hoekige manier vervormen, alsof de kast met een stoel vervormde. Heel vreemd om uit te leggen, maar het was zeker een leuke ervaring  :verrygood

hoe lang duurde het toppunt van je trip nadat je het gerookt had?

 

dat staat namelijk ook niet hier http://salvia.drugsinfo.net/voorwoord.html tussen en vind ik toch wel belangrijk voordat ik er aan begin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

** gaat dit ook een keer proberen

 

 

Ikke ga igg een keertje een paar vandie stekjes kopen, ik vind het wel errig cool klinken, een beetje een mix van Paddo's en wiet alsik het zo lees, ong 40 procent paddo en 60 procent wiet effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia.shtml

http://leda.lycaeum.org/Taxonomy/Salvia_divinorum.269.shtml

 

& de extractie methode:

http://forums.lycaeum.org/cgi-bin/ultimate...ic&f=2&t=001364

 

Salvia lijkt helemaal fanatstisch als je geen flauw benul hebt van wat het eigenlijk is, de ervaringen zijn niet echt recreationeel te noemen.. Voor sommige mensen die ook nog nooit een hallucinogeen (op wiet na dan) hebben genomen kan de ervaring aardig angstaanjagend zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb het gedaan hoor :verrygood , ik vond het alleen een stuk minder heftig dan dat er gesuggereerd word, het is wel ff een maf gevoel in het begin, ff wennen. maar daarna ving ik het goed op en wist meteen wat ik moest gaan voelen en kon me er dan ook aardig op voorbereiden.

 

we hadden een zakje van 10x extract en een zakje van 15x extract eerst maar eens dat zakje van 10x gedaan. de verwachtingnen waren hoog daarom misschien de werking wat minder, na de eerste lurk uit de waterpijp te hebben genomen de rook een aardige tijd ingehouden, uitgeblazen en afwachten, dat afwachten duurde niet lang want al vrij snel voelde ik een rare soort van gloed over me komen niet onaangenaam maar een beetje trekkerig leek het (zoals vaker word omschreven), dit verdween tot mijn verbazing echt enorm snel heeft iets van 2 min geduurd, we zaten met zijn vieren dus het zakje van 10x extract was vrij snel op, we hadden er de hele avond voor uitgetrokken dus werden we al wat zenuwachtig dat dit avondje wel eens snel afgelopen kon zijn. toen het zakje van 15x extract, we hadden besloten om deze hoeveelheid in 1 keer op te roken (dus in vieren gedeeld) . deze keer kwam het effect iets heviger aan en begonnen we met zijn allen echt te bulderen van het lachen kon echt niet meer stoppen (erger dan met paddo's) op een gegeven moment kreeg ik en een maatje van me een beetje het gevoel "ergens anders" te zijn wat best wel eens creepie kan zijn voor sommigen, me maatje begon ook een btje te flippen maar hij is wel wat gewend dus was vrij snel over. verder de vervormingen van het zicht (het beeld zeg maar) viel me alles mee, een stuk minder heftig dan word beweerd in ieder geval, maar dit kan ook weer per persoon verschillend zijn.

 

ik benoem dit salvia avontuurtje toch niet echt tot de aanraders wat dope betreft(ik vond het zeg maar een beetje matig). ikzelf neem liever een portie paddo's, is veel intenser en duurt ook veeeeeeeeeeel langer en is stukken goedkoper.

wij betaalden 20 eu voor dat zakje van 10x extract en dat was een halve gram die van 15x betaalde we 30eu voor een halve gram.

 

ik raad jullie aan als jullie het willen gaan doen die van 15x extract te nemen want die van 10x is echt weggegooid geld.

 

al met al heeft deze ervaring niet lang geduurt ik denk dat we een klein half uurtje gezeten hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had er de eerste keer heel goed van de tweede keer is meer jouw ervaring timko. de ene keer is de andere niet e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had er de eerste keer heel goed van de tweede keer is meer jouw ervaring timko. de ene keer is de andere niet e.

dat is ook wel zo ik weet, niet iedere trip is hetzelfde.

 

maar vind jij dit persoonlijk je geld waard? ik zeer zeker niet en zou daarom ook eerder een portie paddo's halen dan dat ik deze zooi haal vond het de moeite niet waard zeg maar.

 

maja zoals ik al zei zal dit wel per persoon verschillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer was min trip echt intens, die was zijn geld waard. niet te vergelijken metlsd en zeker niet met paddo's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MethodZen

Ik heb op de hennepbeurs zo'n stekje gekocht.

in een pot cocos gezet en 2 maanden later :

 

tn-1.serendipityThumb.jpg

http://jeroenbos.ch/jeroenbosch/serendipit...a/17-5/tn-1.jpg

 

Ik heb nog een paar weken cocos a en cocos b component van house garden gebruikt,

ik weet niet of het onverstandig was om dit in het prille begin van het groeien te doen.

maar de blaadjes werden er niet groener op. dus ben ik er maar mee gestopt.

 

Zoals de plant op de foto is, is net na het verwijderen van 8 grote bladeren, vers gewogen

op 5 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnekort gaan ik en een maat ook eens salvia proberen. Nu vroeg ik me af of de kans dat je een bad-trip krijgt groot is. Ik krijg het idee dat je minder kans loopt om bad te gaan dan bij paddo's? Het duurt ook veel korter... iemand die hier een antwoord op heeft? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit kan zeer sterk aan komen en zeer licht.

maar dit is echt het krachtigste middel wat ik ooit gebreukt heb.

als het sterk aankomt ben ik helemaal af de wereld en kom ik in een rare fantasie wereld teregt wat aanvoelt als je aan het dromen bent.alleen is het wat te sterk en als ik het begin te voelen zelfs niet weet dat ik iets genomen heb en wat mijn naam is dus eigelijk herinder ik totaal niks van mijn leven en besef dan zelfs nog niet eens dat ik aan het trippen ben.ik denk dan dat ik altijd in die fantasie wereld heb geleefd.als ik uit de trip kom ben komt alles terug van mijn echt leven en dan herrinder ik maar een beetje van de trip want het lijkt echt vies op een droom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ...wou hier nog ff op terug komen ...

 

Ik heb het dus laatst geprobeerd... maar was echt geen hol aan ...boring as hell

 

gebeurde echt geen flikker...we hebben zelfs een enorme hoeveelheid gesmoked over de waterpijp ....en er gebeurde nog geen flikker...jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd.. Het is de sterkste hallucinogene plant.

Hebben jullie de rook wel zo lang mogelijk ingehouden? Dat is vrijwel noodzakelijk.. Had je gedroogde bladeren of een extract? waar had je het gehaald?

Meer info plz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...