Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

joe_scumbag

to spoel or no to spoel?

Recommended Posts

hallo, ik heb 2 quick one autoflowers in bloei.  Ze staan buiten in 22l potten.  Ik geef ze momenteel plagron terra loom (2,5 ml/1l, ongeveer 1/2de van de dosis op de fles)  om de 2 dagen.  Meestal geef  ik 1,5 a 2l water per keer.

Ik heb foto's in bijlage.  De ene met de blekere bladeren is 11 weken, de andere 9.    In realiteit zitten ze vrij dicht bij elkaar qua ontwikkeling.  Begin ik bij die van 11 weken reeds te spoelen of niet?

dank voor advies!

20190712_130030_001.jpg

20190712_130044.jpg

Edited by joe_scumbag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je al goed naar de trichomen en en bloeihaartjes gekeken? Denk dat je nog even kan wachten met spoelen/oogsten. Neem ook aan dat je ze binnenkort wilt oogsten? Spoelen doe je in de laatste week van je plant, meer meningen verschillen hierover. De een zegt dat je alleen moet spoelen als je op cocos kweekt en de ander zegt dat je nooit hoeft te spoelen.

Maar zoals ik het zo zie zijn je planten nog niet oogstrijp.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet welk medium je gebruikt, maar aarde kan je niet flushen of spoelen, dat kan alleen met cocos/steenwol/mapito

Dus als je op aarde kweekt geef je de laatste 2 weken geen voeding meer mee, in plaats van het spoelproces

mvg ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...