Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Peter15

Plagron voeding hoe en wat

Recommended Posts

Hoi alleen ik heb 4 buiten planten staan. De big Bud in een pot van ongeveer 40 liter. Ik lees veel over plagron ze zijn ongeveer 10 weken nu en de eerste haartjes beginnen te komen. Ik heb de green sensation en alga grow en alga bloom besteld. Maar lees ook over power roots en vita race spray wat raden jullie mij aan en wat kan ik nog gebruiken omdat ze 10 weken zijn en de eerste haartjes komen nu. En hoe en wat met de hoeveelheid en hoe vaak. Tevens gebruik ik professionele potgrond van ecoterra met 150 dagen meststof onder andere perliet en kokos zit erin. 

549041A1-21DF-45C7-BBDA-154BA2273821.jpeg

656BCCA2-DA30-4E15-AF67-6A8C34AE0E03.jpeg

F9458A71-DAD3-40C4-99DC-F650C1D67577.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemorgen,

Paste dit niet meer in je vorige topic:rofl

In ieder geval hier heb je alvast een VOORBEELD van een kweekschema van de producten die je aankocht en nog wil aanschaffen.IMG_20190712_082306.thumb.png.7606ee91bc6cc1b6f1382a5c5290613a.png

De power roots is meer iets voor in de eerste weken van de plant (al lijkt plagron het zelf aan te raden tot week3 bloei)

In ieder geval kijk even op hun website wat de producten juist doen en de dosis (staat ook op de flessen)

Zou vooral niet te veel producten kopen of mengen met andere voedingsmerken in het begin.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een vraagje. Als je maar 1 product van de 2 zou kopen; welke is dan het beste te adviseren? Green sensation of sugar punch?

Op aeroponics.

@plagron ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op Aeroponics raad ik Green Sensation aan. Green Sensation is een soort alles-in-1 bloeistimulator, om het even simpel te zeggen. Sugar Royal heeft echt een specifieke werking. Daarbij is Sugar Royal beperkt houdbaar door een aantal biologische ingrediënten. Dus blijft minder lang goed in je systeem, Green Sensation blijft vrij lang goed eenmaal opgelost in water. Je kan als je wilt een sample aanvragen. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peter, ik hoop dat we je goed hebben geholpen op de mail. Is alles duidelijk nu? Dus eerst alleen de Alga Grow. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plagron ja jullie hebben super geholpen super bedankt voor de service. Heb alles net binnen ga morgen beginnen met de grow. 

903793E8-A2F7-4018-AAC3-B7238A752880.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal top Peter! Laat ons weten hoe 't gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plagron, even een vraagje: Green sensation is toch ook bloeivoeding? Of moet je bij het gebruik van green sensation ook nog een aparte bloeivoeding gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey plagron, ik kan beide (nog) niet gebruiken. Momenteel gebruik ik jullie a/b en pk 13/14. Die Sugar Royal mag wel in combi, maar ik zou dat dan alleen als bladvoeding kunnen gebruiken (waterreservoir).

Is die green sensation beter aan te bevelen dan pk 13/14 als booster bovenop de a/b?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi plagron 

wat zijn de ingredienten van green sensation ?
of is dat nog steeds geheim ?

ik heb op fora als dit maar ook andere wel eens het gerucht gehoord dat er mogelijk glibber acid in zit .

is dit zo ?

:popcorn:

 

 

 

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plagronmomenteel zijn Mn 10 plantjes net in de bloei , gaf tot hiertoe enkel de pure zym, power roots , en de grow, vloeibaar uit flesjes het terra gamma,

sinds enkel dagen extra de bloom voeding beginnen geven.

ben ik zo correct bezig of moet ik met de grow of andere stoppen, alvast bedank voor enige tips want aan de hand van het terra schema kom ik er niet aan uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier bij ons hebben de shops geen plagron .

geen plagron certified shop al hier .

dus geen gratis fles green sensation helaas .

ja flessie 250 ml grow en 500 ml bloom kan je gratis laten opsturen a 8 euro .

das dutch gratis :lol:

helemaal gratis en slechts 7,98 euro voor te verzenden post.nl .

zo lusten de hondenbrood er nog wel een kruik tot die barst :verrygood

zo enne goeiee hebbene wij nogniettehad lol.

touteswiet grasuitte !!

only 798 cents .

is toch bijna voor nope 

:popcorn:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Piffer said:

@plagronmomenteel zijn Mn 10 plantjes net in de bloei , gaf tot hiertoe enkel de pure zym, power roots , en de grow, vloeibaar uit flesjes het terra gamma,

sinds enkel dagen extra de bloom voeding beginnen geven.

ben ik zo correct bezig of moet ik met de grow of andere stoppen, alvast bedank voor enige tips want aan de hand van het terra schema kom ik er niet aan uit.

Wanneer je plant in de bloei gaat, geef je je plant bloeivoeding. Groei en power roots heb je niet meer nodig ;) (overigens is power roots alleen nodig in de eerste paar weken van je plant)

Edited by King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de info

dus nu enkel de zym, bloom geven en binnen een week de greenbsensation,

staan sinds 2 dagen in bloei, of geef inbde gs pas na twee weken bloei als er reeds echte bloem/top vorming re zien is,

las op het forum ergens dat de plant nog drie weken blijft doorgroeien in beginfase bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Piffer said:

Thx voor de info

dus nu enkel de zym, bloom geven en binnen een week de greenbsensation,

staan sinds 2 dagen in bloei, of geef inbde gs pas na twee weken bloei als er reeds echte bloem/top vorming re zien is,

las op het forum ergens dat de plant nog drie weken blijft doorgroeien in beginfase bloei.

Klopt, je planten groeien dan nog even door, maar in die tussentijd is er ook bloeivorming waardoor je dus gewoon bloeivoeding kunt geven.

Dus je kunt nu gewoon bloom geven, na 3 weken schakel je over naar green sensation daar zit alles in waaronder ook enzymen die hoef je dan niet meer te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus nu bloom en zym, nadien enkel de greenbsensation. Op t schema stond bloom en green sensation...

wil nu geen problemen krijgen met krullende of kleurende bladeren.

heb net Mn tweede 400watt bovengehaald en alles schiet naar boven, enkel kost dit wel iets meer aan elektriciteit, een 12kwh per run

gisteren eerste testrun voor de afzuiging/koeling gedaan en meteen daarstraks om 19u lampen 10cm bij de 4 grotere planten en 15 cm bij de zes kleine 

temp is momenteel 27,8 graden in de tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht ook aangezien de planten nog groeien de groeivoeding ook nog gewenst was voor bepaalde nodige voedingstoffen in dit stadium

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Piffer said:

Dus nu bloom en zym, nadien enkel de greenbsensation. Op t schema stond bloom en green sensation...

wil nu geen problemen krijgen met krullende of kleurende bladeren.

heb net Mn tweede 400watt bovengehaald en alles schiet naar boven, enkel kost dit wel iets meer aan elektriciteit, een 12kwh per run

gisteren eerste testrun voor de afzuiging/koeling gedaan en meteen daarstraks om 19u lampen 10cm bij de 4 grotere planten en 15 cm bij de zes kleine 

temp is momenteel 27,8 graden in de tent

Ja nu enzymen en bloom, kun je over een paar weken overstappen naar alleen green sensation. Dat is ook bloeivoeding maar dan 4 in 1 dus ook nog een booster met oa. enzymen, pk 13-14 en nog andere dingen die belangrijk zijn voor je bloeiende plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top, vanaf k 2-3xm toppen heb schakel ik over op GS.

553FF142-3D62-4D77-8070-948990A6CCE9.thumb.jpeg.691d9119fe994ceee722a9501c537efe.jpeg

Hopelijk haal k er wat vanaf,

las dat Mn 0.5-0.7gr per watt moet rekenen

dus 2x 400W en 10 planten

2 bastaards

3 gorilla glue

3 Exodus cheese

white widos

Amnesia

allen feminesed autoflower en van wietzaadjes.nl

B3528E05-4E2B-46FC-B407-09B4AF76E307.thumb.jpeg.b92d00cbb9a290cd8c63dde3915983f2.jpeg

Hopelijk is bovenstaande geen mannetje, is een auto gorilla glue zaadje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Piffer said:

Top, vanaf k 2-3xm toppen heb schakel ik over op GS.

553FF142-3D62-4D77-8070-948990A6CCE9.thumb.jpeg.691d9119fe994ceee722a9501c537efe.jpeg

Hopelijk haal k er wat vanaf,

las dat Mn 0.5-0.7gr per watt moet rekenen

dus 2x 400W en 10 planten

2 bastaards

3 gorilla glue

3 Exodus cheese

white widos

Amnesia

allen feminesed autoflower en van wietzaadjes.nl

B3528E05-4E2B-46FC-B407-09B4AF76E307.thumb.jpeg.b92d00cbb9a290cd8c63dde3915983f2.jpeg

Hopelijk is bovenstaande geen mannetje, is een auto gorilla glue zaadje...

Dat lijkt mij wel een mannetje... heb je foto’s van de andere oksels van die plant?

Edited by King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is zowat de hele plant en oksels,

de eerste foto is de hoofdstam

hier en daar wat inzoomen ben niet zo’n topfotograaf

AE2237AB-67BD-4412-B692-7A7FEAC219D2.jpeg

49BDA4CA-0899-484E-BE95-E7536149EA1F.jpeg

CF7FCFA8-C7EA-4E99-BBF3-0F695B670CC3.jpeg

5A461E30-12DB-4576-9938-CEB6292EB3EB.jpeg

8409A2F6-C2C7-43F6-B5D0-BA55E32C52B5.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ben allemaal herma's en als je dat zo door laat gaan is straks je hele kweek bevrucht en vol met zaad

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/12/2019 at 8:54 PM, macerror said:

hoi plagron 

wat zijn de ingredienten van green sensation ?
of is dat nog steeds geheim ?

ik heb op fora als dit maar ook andere wel eens het gerucht gehoord dat er mogelijk glibber acid in zit .

is dit zo ?

:popcorn:

 

 

 

Hey Macerror, het recept is inderdaad geheim zoals de meeste bloeiboosters van voedingsproducenten. Ik ben niet bekend met de term 'Glibber acid'. Wat is dat precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/12/2019 at 7:25 PM, Echep said:

Hey plagron, ik kan beide (nog) niet gebruiken. Momenteel gebruik ik jullie a/b en pk 13/14. Die Sugar Royal mag wel in combi, maar ik zou dat dan alleen als bladvoeding kunnen gebruiken (waterreservoir).

Is die green sensation beter aan te bevelen dan pk 13/14 als booster bovenop de a/b?

Hey Echep,

Ja ik zou de Green Sensation wel aanraden. Deze heeft meerdere bestandsdelen dan alleen de PK13/14. De voeding is dus completer. 
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Piffer said:

@plagronmomenteel zijn Mn 10 plantjes net in de bloei , gaf tot hiertoe enkel de pure zym, power roots , en de grow, vloeibaar uit flesjes het terra gamma,

sinds enkel dagen extra de bloom voeding beginnen geven.

ben ik zo correct bezig of moet ik met de grow of andere stoppen, alvast bedank voor enige tips want aan de hand van het terra schema kom ik er niet aan uit.

Hey Piffer, 

Je kan in de bloei stoppen met de Power Roots en de grow. Dus dan geef je de zym en de bloom mee. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...