Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Peter15

Welke voeding voor buitenwiet

Recommended Posts

Hoi allen ik heb 4 big Bud op het balkon staan nu is me vraag welke voeding is het beste. En wat kan ik het beste gebruiken voor de opbrengst te verhogen. Ik lees veel over plagron. 

DE6DA60A-FAB3-4882-A2B2-CF31FB88954A.jpeg

791D5782-C550-412F-947C-952004849127.jpeg

F08F7AE3-F1A2-4803-BD0B-EEF1AF8532A9.jpeg

06D39E56-1BB9-4EFB-8CAF-C1A6FF3383AA.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik plagron alga bloom en grow zowel binnen als buiten. Bio. Maar dat is mijn voorkeur natuurlijk. Best tevreden. Wel in het begin in de tent wat moeite gehad voor de juiste dosis, omdat het autoflowers waren. Nu werk ik met microdosissen. Werkt goed. Het enige dat me een beetje tegen valt is. Dat plagron hier op de site, tegen me zei. Dat ik per mail een schema op maat kan aanvragen. Heb ik gedaan, nog altijd niets van gehoord. Dat vind ik wel tegen vallen. Nu er kan altijd vertraging zijn met vakanties enzo. Ik geef het nog even de tijd. Maar als er geen reactie komt, schakel ik toch over op biobodemleven. Geen geneut, met dosissen. Ik kan wel tevreden zijn over het product, maar klantenservice vind ik toch ook belangrijk.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je aan ons merk denkt! Om de opbrengst te verhogen raden wij Green Sensation aan. 
Je kan bij een Green Sensation certified shop (zijn er meer dan 300) een sample Green Sensation aanvragen, dan zou je het eerst eens kunnen proberen. Dit kan met deze link: https://www.greensensation.com/nl/sample-request.html

@Fearghus  Oei, daar is iets mis gegaan denk ik.. ik heb de mail even doorgespit maar heb geen onbeantwoord bericht. Zou je nog eens willen mailen misschien? Dan beloof ik er direct mee aan de slag te gaan. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plagron. Ik dacht al dat er iets mis was gelopen. Ik stuur een nieuwe mail. Dank u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank u, voor de vlugge respons. Er is dus zoals ik dacht iets verkeerd gegaan. Het schema netjes ontvangen. Dank u voor de goede service!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plagron :helaas heb ik tot mn grote spijt helemaal geen green sensation certified shop in de buurt .

dus gratis afhalen zal niet gaan .

maar omdat je hier nu eenmaal een graag geziene gast bent denk ik dat je ook wel op wil sturen .

gewoon een liter flessie of zo om te testen .

geen jerrycans vol hoor daar vraag je niet om op zo n forum vind ik .

en ik wil graag een lijstje van ingredienten wat er in zit .

want dat is toch verplicht in 2019 dat consumenten dat weten ?

zit er ook glibber acid in om maar eens wat te noemen plag ?

:popcorn:

 

 

Edited by macerror
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mac,
Helaas kunnen wij dat niet doen. De exacte samenstelling en ingrediëntenlijst hoeven wij niet uit te geven, dit heeft te maken met het kwekersrecht dacht ik. Indien je een specifiek certificaat wilt, kan je ons altijd mailen. Dan kijken wij of we wat voor je kunnen betekenen. Glibber Acid is geen 'officiele naam'. Ik weet niet of je gibberellinezuur bedoelt? Dit zit er in ieder geval niet in, geen zorgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het niet zo dat jullie wel een veiligheidsblad moeten verstrekken aan de wederverkopers?

Het is voor mij ook een beetje abracadabra, maar ik dacht dat het zo zat.

 

'Kwekersrecht' is volgens mij iets anders: Dat is een soort van intellectueel eigendom op een bepaalde gekweekte plant of bloem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Kees A said:

Is het niet zo dat jullie wel een veiligheidsblad moeten verstrekken aan de wederverkopers?

Het is voor mij ook een beetje abracadabra, maar ik dacht dat het zo zat.

 

'Kwekersrecht' is volgens mij iets anders: Dat is een soort van intellectueel eigendom op een bepaalde gekweekte plant of bloem.

Producten moeten inderdaad voldoen aan veiligheidsnormen en aan de EU-wetgeving. Er mogen dus geen gevaarlijke stoffen in zitten. Hier voldoen wij uiteraard aan, ook hebben wij alle benodigde certificaten. Die zijn onder bepaalde gevallen ook op te vragen en in te zien. Wij verkopen niks raars of gevaarlijks, maar het is natuurlijk gek om te denken dat wij onze recepten gaan uitgeven met zoveel concurrenten op de markt. De exacte samenstelling van grondstoffen, daar zit nou juist de 'sleutel' tot een goed product. Dit wilt geen enkel bedrijf prijsgeven. 

Kwekersrecht is inderdaad een intellectueel eigendom. In bepaalde gevallen, onder bepaalde voorwaarden kan een recept daar ook onder vallen. Verder zijn wij natuurlijk ook gewoon verbonden aan geheimhoudingsverklaringen etc. Ik kan dus niet vertellen wat erin zit, maar ik kan wel beloven dat het niet schadelijk is. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...