Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mitc

Terug van weggeweest!

Recommended Posts

Na jaren lang afwezig te zijn op het forum wil ik weer meer actief zijn en meer kennis opdoen.

ik ben hier ooit in 2009 terecht gekomen toen ik 12 jaar oud was en iedereen dacht dat ik ouder was ik kweektte toen immers al binnen bij ouders thuis vraag me niet hoe ik ze zo gek heb gekregen. binnen kweken doe ik niet meer helaas maar elk jaar zijn we buiten nog bezig, ik wil me ook gaan bezighouden met de outdoor en guerilla topics.

Ik heb hier zoveel goede ervaringen gehad met vragen die ik had iedereen stond hier altijd klaar voor elkaar super fijne community!

een van mijn coolste ervaringen toen is dat ik actief was in het zaden ruil forum en toen kreeg ik met me zaadjes wiet en hasj meegezonden, heb ik toen stiekem in de kweekruimte onder de afzuiger opgerookt. Het voelde toen wel epic op die leeftijd (13 jaar) met 1x 400 1x 600 W en 20 planten vol in bloei met dikke toppen mooie tijd:D

Ook leuk om na al die jaren nog veel vaste leden te zien die ik nog ken van vroeger.

 

Edited by mitc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welcome back.

Je was er al vroeg bij dan. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mitc said:

een van mijn coolste ervaringen toen is dat ik actief was in het zaden ruil forum en toen kreeg ik met me zaadjes wiet en hasj meegezonden, heb ik toen stiekem in de kweekruimte onder de afzuiger opgerookt. Het voelde toen wel epic op die leeftijd (13 jaar) met 1x 400 1x 600 W en 20 planten vol in bloei met dikke toppen mooie tijd:D

Heerlijk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie ouwe tijden he, die vergeet je nooit meer!:comp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...