Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Martijn 20

Super skunk krullend blad

Recommended Posts

Ik heb hier een plantje staan. En wat mijn op valt is dat ze der blad omhoog krult. ik geef der zo 5 liter kraan water in een week, Voor de rest maak ik me nog geen zorgen.

Maar ben benieuwd of jullie tips hebben voor mij.

Met vriendelijk groet MartijnDSC_0009.thumb.JPG.1dde4dc403d01f10be4d6bb5b4928083.JPG15621752632498146258509127769632.thumb.jpg.cf144ff06ffb71601aafc7b13bce6861.jpg

DSC_0011.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat doet ze ter bescherming, om de verdamping te verminderen.
Geef je wel genoeg water?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie nu dat je maar 5 liter per week geeft, dat is niet voldoende met deze temperaturen!!

Meer water aub.

Het blad hangt ook al helemaal ;) 

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/3/2019 at 8:18 PM, vakman said:

Zie nu dat je maar 5 liter per week geeft, dat is niet voldoende met deze temperaturen!!

Meer water aub.

Het blad hangt ook al helemaal ;) 

Ze knapt er aardig van op, door der iets meer water te geven .het krullend blad is bijna weg :D_20190708_200445.thumb.JPG.9a6327ea4cb932caf547dcca14dfd9c6.JPG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit zo :verrygood
Een echte Super Skunk aan het blad te zien. Welke zaadbank, Sensi toevallig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik heb het niet bij Sensi besteld. ik heb het keertje bij wietzaadjes.nl besteld, en dan van het huismerk het valt me nog niet tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, hij lijkt sprekend op die van Sensi. Mss hebben ze hem daar van "geript" :P

Geef je al voeding?  Bladeren zijn wat aan de lichte kant, als je zo de bloei ingaat krijg je waarschijnlijk tekorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef nog geen voeding mee, ik denk namelijk dat er nog genoeg voeding in me atami kilomix zit daarbij heb ik nog Beetje lavameel en wormenmest  toe gevoegd aan me grond. Maar als de kleur van het blad zo aan houdt, heb ik hier nog Plagron Alga Grow staan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er niet verkeerd uit! Ik zou d'r ook wat voeding geven, komt vast goed. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/9/2019 at 9:20 AM, plagron said:

Ziet er niet verkeerd uit! Ik zou d'r ook wat voeding geven, komt vast goed. 

ja daar moet een flessie van een en ander in van plagron >

grow bloom sensation !!!

en geen gratis afhaalpunt in de hood bro !!!
:punk:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me plant al wat bij gevoerd met Alga grow, en de kleur word weer mooi groen.

Ik heb al een fles staan van plagron alga bloom en een flesje van pk 13-14 , maar dat 13-14 is toch bijna het zelfde als Sensation? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Martijn,

PK13/14 is niet hetzelfde als Green Sensation. Green sensation bevat een stuk meer dan P en K. De resultaten zullen dus wat anders zijn, maar je kan wel je ronde afmaken met PK1314.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel plagron voor je reactie, ik zal volgend jaar maar eens zo flesje kopen van Sensation. En kijken of er groot verschil is te zien:D

Voor de rest vraag ik me af of jullie nog wat tips en tops hebben voor deze plant. zouden jullie bijvoorbeeld al wat blad weg plukken voor meer licht ? Of raden jullie dat me af.DSC_0048.thumb.JPG.912b5710a3edd354a0de292da387eb60.JPG_20190715_185421.thumb.JPG.2ffe00a3cafb3f5142088c5f426e1ef9.JPG

 

DSC_0049.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker geen bladeren wegplukken,  het begint net mooi vol te groeien, optimale belichting is als je van boven kijkt en niet meer door de bladeren heen de grond kan zien, dat is nog niet zover dus nog even wachten zou ik zeggen :tu En dan zou ik alleen de onderste takjes "dieven" die toch geen licht gaan opvangen.Bladeren gewoon laten zitten.

Edited by ktja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onderste bladeren zou je best weg kunnen plukken naar mijn mening. Zeker het blad dat geen tot weinig licht krijgt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Martijn.....ziet er mooi uit man !

Wat blad onder weghalen, zou ik hooguit doen, wanneer dit zichtbaar een topje in de weg zit.  Elders in de plant zou ik het bij voorkeur ook eerst 'wegduwen'. Je kunt je verder afvragen of je hier en daar onder in de plant wat weg wilt halen aan blad, want als daar geen licht op valt, dan gaat de plant eerst de voeding uit dat blad trekken, om het ergens anders in te zetten en vervolgens stoot ze het toch wel af.

Blad wat zich helemaal bovenin bevind en aan de buitenkant zou ik ongemoeid laten, om de simpele reden dat deze ook het meeste licht opvangen.

Bij de laatste foto krijg ik sowieso de indruk dat je meisje een mooie open structuur heeft (waarschijnlijk door het binden).

Edited by greentjeonatrip
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...