Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kees_

Wat voor planten zijn dit? Geen superskunk?

Recommended Posts

Goedenavond. 

Ik dacht een paar week terug superskunk zaden gekocht te hebben. Dat zou een meer indica plant zijn. Echter ze worden heel groot, en ook vind ik er weinig bloemen aan zitten. Ze staan nu een week of 5, ik heb ze 1 week laten in kiemen en voorgroeien, daarna gelijk op 12 12 gezet. Wat is dit voor plant? 

Ik heb er ook een bigbud tussenstaan, die veel mooier in de bloemen zit. Of zou ik er een mannetje tussen hebben of zo? 

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, een groene gestrekte lange jan??

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, vakman said:

Hmm, een groene gestrekte lange jan??

Ik hoop dan wel een janneke toch? Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is meer een Petra, ze heeft haar onder d'r oksels :lol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor mijn beeld, hoe zou een vrouwelijke plant zich gaan gedragen als er een mannetje tussenstaat, komen er dan minder bloemen aan, geen bloemen, of kleinere bloemen? Die bigbud heeft wel mooie bloemen, dus ik ga er op dit moment van uit dat er geen mannetje tussen staat? (ik had eerst altijd stekjes dus nooit geen problemen mee gehad) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, vakman said:

Het is meer een Petra, ze heeft haar onder d'r oksels :lol:

Maar me de kop niet gek, haartjes is goed in dit geval toch? In de grote mensenwereld niet haha. Serieus, geen manneke? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een mannetje er tussen staan hebt en die is geslachtsrijp kan die ene rukker,  al de dames gaan bevruchten, wat resulteert in toppen vol met zaad. Niet echt lekker om te roken. :rofl

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie toch ook geen herma of mannelijke trekjes. Petra :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, alle zogenaamde superskunks zien er ook het zelfde uit, anders moest ik wel allemaal mannetjes hebben. Ook geen balletjes gezien in het begin. 

 

Wel allemaal gestrekt, ik heb de lampen er niet te ver van af gehad, behalve in 't begin een beetje. Voor de rest 50 a 60cm op 600watt.

Of is dit een haze of zo? Dat ze verkeerde zaadjes gepakt hebben? 

Het moest superskunk zijn van merk gangsterseeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blad hangt nogal, heeft die lange mss te nat gestaan?  Dat zou de strek kunnen verklaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er maar wat moois aankomt. ;) Ik heb niet echt ervaring met skunksoortjes. Er zal best  wel soortjes tussen hebben gezeten met skunk in de genetica. Heb je een fan aanstaan? Zal wel sativa zijn, alleen vreemd dat de stam aan de dunne kant is. Misschien een vertekend beeld op foto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, misschien toch ff gaan ondersteunen, als ze zo gestrekt is en er komt gewicht aan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, vakman said:

Het blad hangt nogal, heeft die lange mss te nat gestaan?  Dat zou de strek kunnen verklaren.

Zou kunnen hoor, die fout maak ik snel, heb nu een nieuw watergeef systeem door bak vol te laten lopen, dus iets minder controle er op. Maar zoals gezegd, ze staan er allemaal zo bij hoor, lang beetje dun, gestrekt. Wat vinden jullie van de bloemontwikkeling, en dan met name de posities van de bloemen? Ik zie haast geen bloemen boven de oksels bijvoorbeeld. 

 

In elk geval geen mannekes dus. 

Ik maak over paar dagen wel weer ff fotootje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een hoofdtop van een plant die in de zelfde ruimte staat, net geknipt. Is van een maand eerder ontkiemt. 

Hoe zou deze top er uit zien als er een mannetje in m'n hok zou staan? Waar zitten de zaadjes dan? 

15621797028285848039255620527777.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je gekeken of dat ook op de lamp staat ?

Denk dat je lamp niet goed is. Heb je een reserve ?

Zo mega strekken doen ze niet in een week, ze krijgen de hele tijd al te weinig licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor gewoon lumii 600watt, deze heb ik altijd. Sowieso geen MH lamp, ook niet minder vermogen, de lamp heb ik altijd op 50 a 60cm hangen.

Kunnen jullie aan de plantvorm / bladvorm zien of het een superskunk is of niet? 

Of in elk geval een indica dominante soort? Daar twijfel ik een beetje aan. 

Voor de rest last ik ze lekker gaan hoor. Ik zie wel wat er van komt. Lampen zijn net nieuw en die zijn wel goed. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand een idee of dit een haze soort of zo is? 

 

Of gewoon giga gestrekte indica superskunk? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...