Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mkarel

Nlx 3.5 Weken Bloei

Recommended Posts

Guest IDULS

Nou ik ga vanavond toch lekker, waar zullen we beginnen :smoke

 

Ik vind de plantjes mooi voor 3 weken bloei.

 

Maar hoe lang staan ze, hoe lang hebben ze gegroeid? Voeding, medium, temp, LV...... etc etc.

 

Zet er even 5x zoveel info bij B)

 

Waarom zet je dit op je ISP homepage, en waarom denk ik dat je Marietje Kools heet? Waarom denkt de NUON dat niet? Die vindt 8x 600 watt best fijn als je het door de meter trekt :verrygood

 

Maar wat denkt die ene luie smeris die is ingedeeld in de afdeling Cannabisbestrijding en fijn op wietforum.nl surft op z'n dikke reet?

 

Die denkt: "hmmmz, na m'n 8ste rookpauze vanochtend bel ik XS4all wel even, want met 8x600 watt verdient die klootzak 5 keer zoveel als ik" :D

Edited by IkDoeULatenSterven

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk moesten we even een topic openen om die dikke wout uit te schelden :verrygood

 

als we allemaal een beetje gestresst zijn kunnen we ons op hem uitleven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwah ik heb geen XS4ALL, dus dat account staat niet op mijn naam :verrygood

 

Bovendien tap ik niet af maar betaal voor stroom :D

 

Maar hier ff wat meer info :smoke

 

Ik heb ze 3 dagen laten groeien, had het liever wat langer gedaan maar dat is nakaarten en dat doe ik zeker de volgende keer.

 

Ze zijn 55 - 75 cm hoog.

 

Medium is aarde, door mezelf gemixt (koemestkorrels, kunstmest en kalk er door heen gemengd)

 

Nu dus 3.5 weken bloei en vandaag begonnen met terra flores.

 

Temperatuur lampen aan is nu rond de 26 a 27 graden, lampen uit is het rond de 21.

 

LV, PH, EC en al dat soort gedoe meet ik niet, ik kweek puur op gevoel en kijk naar het plantje dan zie ik vanzelf wel wat ze nodig heeft B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
Wat gaan we weer lekker te keer IDULS. :verrygood Een beetje stressie of zo?

Het blijft jammer, tis allemaal goed bedoeld in een humor jasje :D Hooguit beschonken.

 

Gelukkig neemt mkarel het wel met allemaal smilies :smoke Bedankt voor het toevoegen van de info !!

 

Hoeveelste kweek is dit (jaja ook een gevoelige vraag)? Ervaring of is dit je vuurdoop?

Edited by IkDoeULatenSterven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog eentje dan :smoke

 

Dit is mijn 5e kweek.

 

3x met 16 planten (lang geleden), en nu met 80 B)

 

Heb de link trouwens toch maar aangepast, ik begon toch wel een beetje te zweten :verrygood

 

Accountje zit nl. wel in dezelfde familie dus je weet nooit hoe ze eea. kunnen herleiden

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk , das interessant!! Ik heb nu ook 80 NLX staan.In aarde onder 2 x 400 watt en 2 x 600 watt.

Is die 8 x 600 watt niet wat overdreven??

Ze staan nu 5 dagen in de groei.Ik zal dit is ff met de nodige belangstelling volgen. :verrygood

 

En Didgie , IDULS is zo kwaad nog nie , je moet er doorheen zien!!! :D :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk , das interessant!! Ik heb nu ook 80 NLX staan.In aarde onder 2 x 400 watt en 2 x 600 watt.

Is die 8 x 600 watt niet wat overdreven??

Ze staan nu 5 dagen in de groei.Ik zal dit is ff met de nodige belangstelling volgen. :verrygood

 

En Didgie , IDULS is zo kwaad nog nie , je moet er doorheen zien!!! :D B)

Mwah overdreven, je kunt nooit genoeg power hebben :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan dus 10 plantjes per 600 watter? Da's inderdaad niet overdreven. Het aantal gram per plant is niet interessant: gram per watt is wat telt (en bij ruimtegebrek ook gram per vierkante meter).

 

Btw Riesje: als mkarel het goed doet, draait hij 4 kilo per kweek met 80 planten en dat zal jou met 2000 watt niet lukken (met alle respect, begrijp me niet verkeerd). Maar als hij wordt gepakt krijgt hij even veel straf, omdat die wordt gebaseerd op het aantal planten. Daarom zie ik zo'n kweekketel ook niet zitten, daar gaan me veel te veel plantjes in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, zo'n kweekketel weegt niet op tegen een zelfbouwhok.

200 planten en je haalt er net 2 kilo vanaf als je geluk hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou best wel meer willen , maar dat lukt gewoon niet in mijn hok. Dan neeem ik genoegen met wat ik nu heb. :D

 

Ik zou nog kunnen overwegen om gewoon 4 x 600 watt te gaan hangen!! Ik zit nu eenmaal met mun filter . Ik ken da kreng nie ophangen.Ik zit nu al te hikken tegen de temp als ik verder in munne kweek kom.

 

Ik haal nu bij lange na niet de gram per watt.Was dat maar het geval , dan was ik dik en dik tevreden. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou nog kunnen overwegen om gewoon 4 x 600 watt te gaan hangen!! Ik zit nu eenmaal met mun filter . Ik ken da kreng nie ophangen.Ik zit nu al te hikken tegen de temp als ik verder in munne kweek kom..

Hmmm, da's jammer! Waarom kan je 'm niet ophangen? Kan 'ie niet tussen je lampen hangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...