Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Canabislove

Kweken van AF’s op de veluwe

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

sinds een tijdje zit ik er over na te denken om buiten in het bos wat autoflowers neer te zetten. Ik woon op de Veluwe en heb dus redelijk wat bebossing in de buurt. Het liefst zou ik uiteraard thuis kweken, maar door omstandigheden gaat dit niet lukken en ben dus genoodzaakt om het ergens buiten te doen. Nu ben ik zeker geen ervaren kweker en hoop dus ook dat er wat mensen zijn met ervaring in het kweken in het bos. Wat raden jullie bijvoorbeeld aan qua voeding, ruimte en beschutting etc. Verder vraag ik me ook af hoe het zit met wilde zwijnen, herten en dat soort beesten. Zou het zonde vinden als mijn plantjes worden opgegeten.

Alle tips zijn uiteraard welkom!

De zaadjes worden waarschijnlijk gekocht in Deventer bij de smartshop, als ik me het goed herinner zijn die van RQS.

Bedankt alvast!:verrygood

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet te lang wachten ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ergens een mooi rustig plekje zoeken met flink wat hoge begroeiing , daar een open plekje maken en je planten neerzetten. Hoe "groener" de plek, hoe meer voeding er in de bodem aanwezig is ;)  

Bescherm ze in het begin goed tegen ongedierte, slakken, rupsen, kevers etc etc

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, vakman said:

Ergens een mooi rustig plekje zoeken met flink wat hoge begroeiing , daar een open plekje maken en je planten neerzetten. Hoe "groener" de plek, hoe meer voeding er in de bodem aanwezig is ;)  

Bescherm ze in het begin goed tegen ongedierte, slakken, rupsen, kevers etc etc

Succes!

Thnx! En wat zal ik doen met het ontkiemen? Is het handig om het misschien eerst een weekje in de tuin te zetten en dan in het bos? Of vanaf het begin aan al?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst thuis is wel verstandiger, grotere kans op slagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel lezen op dit forum. Je leert het meeste van ervaringen van anderen. In de guerilla sectie staan voldoende kweekverslagen. 

Eerst maar eens ontkiemen en zorgen dat het plantje groot genoeg is om buiten te spelen. Zaken als voeding komt later wel een keer, eerste twee weken toch niet aan de orde.

En als aanvulling op vakman. Een plek met zoveel mogelijk zon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...