Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
itsjustacaptain

Zijn ze nog te redden?

Recommended Posts

Dag mensen,

Ik heb dit jaar voor het eerst mijn eigen cannabisplanten genomen. Helaas lijkt het allemaal toch niet zo makkelijk te gaan als ik dacht. Ze zijn nu bijna 4 weken aan het groeien, maar ze gaan afgelopen anderhalve week gestaag achteruit. Nu zitten er bruine vlekken op, hangen ze hier en daar en 1 blad op de tweede plant van het filmpje is zelfs afgestorven. Ze hebben te weinig licht gehad, omdat ik op vakantie ben geweest en degene die ze voor mij verzorgde heeft ze 10 dagen lang in het raam richting het noorden gehouden. Had ik beter uit moeten leggen. Ik vermoed echter dat het iets met de voeding is, maar kan het zelf niet identificeren. Ik heb ze waarschijnlijk ook teveel water gegeven in het begin. Deze planten hebben al flink onder stress gestaan dus! Ik probeer ze nu weer zoveel mogelijk in de zon te houden, en de nieuwe bladeren zijn mooi groen, maar als het weer me dat niet toelaat stop ik ze vanaf zonsopgang tot zonsondergang onder LED-groeilampen. Ik hoop dat het filmpje goed genoeg is om te zien wat er eventueel mis is, en belangrijker, of het nog te corrigeren is..

Groetjes,

Barry
https://photos.app.goo.gl/vX2RQmYaUpVLfyN6A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding als je plantjes pas 4 weken oud zijn hebben je plantjes meestal nog helemaal geen voeding nodig dus ik denk dat het zeker daar aan kan liggen zal er voor nu ieder geval mee stoppen alleen water..wat voor substraat gebruik je..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar buiten ermee en goed verzorgen, dan komt het wel goed.
Zijn het auto's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt wel goed. Misschien te nat gestaan, door dat ze aan de noordkant stonden, te weinig zon en verdamping. Als de verzorger van je plantjes zich dan aan een water schema heeft gehouden. Ik zou ze ook buiten zetten en de grond goed laten drogen, niet uitdrogen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...