Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
OrYmans

Binnen afbloeien tips

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Had deze(zie foto) amneesjes buiten neergezet voor de gein. Nu wil ik ze eigenlijk toch binnen gaan afbloeien. 

Staan ongeveer 4 weken buiten nu, niet pal op het zuiden. Moeten over 1,5 week wel naar binnen ivm vakantie.

Heb de grootste 3x getopt, middelste 2x, kleinste 1x.

Heb een 120x120 ruimte met 600w aan cree cobs. 

Hoe kan ik deze het beste afbloeien? Scroggen? Of is dat te laat? 

Gewoon nog een keer toppen en naar binnen doen? Dan ben ik bang dat ze te hoog worden en onderin alleen maar fluff heb. 

97D01262-D52B-48D7-AACF-990AA35FCB12.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als (hangt hier wat rond lid ) kan je mischien ook nu en dan eens wat basiskennis tot je nemen via lezen en dergenlijken  (ik roep maar wat hoor !!! )  .

van binnen naar buiten :verrygood

van buiten naar binnen :thumbsdown:

en we hebben een b een we hebben een a en we hebben s en we hebben een i en we hebben een s  = BASISKENNIS !!!!!!!!!!!!!!

:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OrYmans,

Je kan ze wel naar binnen zetten maar de kans is zeer groot dat je beestjes mee naar binnen neemt. 

Omdat de omstandigheden daar ideaal zijn zullen deze paar beestjes in een mum van tijd in een plaag veranderen en daar kan je nog wel is meerdere kweken last van hebben. 

Dus ALS je het gaat doen, denk in ieder geval goed na over de risico's:rolleyes:

ALS je ze binnen zet zou ik proberen te scroggen als ze nog niet te stug zijn. 

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt! Heb wel een goed middeltje tegen ongedierte. Ga ze proberen te scroggen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...