Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels alweer een hele tijd bezig. Zou eerst een andere soort worden, maar werd uiteindelijk Amnesia.

Ik heb helaas niet zo'n uitgebreid verslag als de vorige keer. Ik had simpelweg geen zin/tijd om elke dag foto's te maken.

Maar dan nu wel zonder de saaie beginweken toch maar een verslagje begonnen. We zitten in begin week 6 bloei en de dames gaan hard.

Ik heb ze uiteindelijk iets te lang voorgegroeid waardoor ze aardig zijn doorgeschoten. Dit neemt niet weg dat de toppen al lekker groot beginnen te worden.

Hieronder foto's uit week 3 bloei.

IMG_1175[1].JPG

IMG_1176[1].JPG

IMG_1177[1].JPG

Edited by JohnnyXL
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin week 6 Bloei.

Ernstige last van meeldauw en hoge temperaturen zoals je je wel voor kan stellen.

IMG_1186[1].JPG

IMG_1187[1].JPG

IMG_1188[1].JPG

IMG_1189[1].JPG

IMG_1190[1].JPG

Edited by JohnnyXL
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beginnen al mooi vol te worden:tu

Wel jammer van de meeldauw, hoop dat je het een beetje onder controle kunt houden. 

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Zeeuwsehoop said:

Ziet er goed uit

in welke potten staan ze en hoeveel licht hangt erboven 

Thanks! Ze staan in 14 liters met 2 x 1000W Gavita Pro. Laatste tijd gedimd naar laagste stand ivm de hitte. (500W) Zit zelfs te denken 1 lamp uit te zetten tot het weer wat afkoelt. Sterker nog tijdens het schrijven van dit bericht 1 lamp uitgezet.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin week 8 Bloei

De meeldauw wordt steeds erger en ik heb ook spint gezien. :o  Gaat dus niet van een leien dakje. Aan de andere kant zijn het wel dikke toppen aan t worden.

Iemand advies wat te doen tegen de spint?

F90EF425-DAB3-49FC-9CD8-B83FD2FB2C85.jpeg

70CC3C6A-57A4-4B77-9D6F-E4C1A18A7CC3.jpeg

Edited by JohnnyXL
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige ronde had ik letterlijk overal spint in mijn tent, roofmijten gebruikt en heeft zeer snel geholpen. Wel de Californicus ofzo nemen, die kunnen ook tegen lage lucht vochtigheid. 

Kijk maar naar de leveranciers van koppert.nl

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de growshop een cocktail tegen beestjes halen en dat over de bladeren spuiten

Meeldauw hetzelfde gewoon een potje met vloeibaar spul halen, mengen in de plantenspuit doen en er overheen spuiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ktja De "cocktail" van de shop is meestal chemische troep, ik heb het voor mijn stekken ook gebruikt, werkt perfect. Maar in de bloeiperiode ben ik daar niet echt een voorstander van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig spuit ik tegen spint dag erna tegen trips dag erna tegen meeldauw die houdt het wel aardig onder controllen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, ktja said:

Bij de growshop een cocktail tegen beestjes halen en dat over de bladeren spuiten

Meeldauw hetzelfde gewoon een potje met vloeibaar spul halen, mengen in de plantenspuit doen en er overheen spuiten

Hebben die goedjes en cocktails ook een naam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cocktail wordt door de growshop hier zelfgemaakt, staat geen merknaam op,

Meeldauw kun je bestrijden met Bayer Exact vloeibaar werkt bij mij altijd goed mvg ktja

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moeten we dus naar jouw GS :)

Denk niet dat elke GS zo'n cocktail in het programma heeft.

Tenminste, voor mij was het helemaal nieuw. Maar zal eens een keertje informeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de GS ook, 2 buisjes met naamloos iets erin.. mengen in een drukspuit en spuiten maar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, moet je dat willen?

Ik word zelf al tamelijk zenuwachtig als de GS alleen nog maar van die blanco zakken grond heeft.

Laat staan als het om giftige zooi voor over je planten gaat.

Laat staan als je dat nog ver in de bloei toe moet gaan passen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ik eigen moeders heb spuit ik zelden tot nooit, maar ik spuit/dompel liever in de groei dan shopweed roken.

want wat daar mee gebeurt weet je 100% niet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/16/2019 at 2:55 PM, Zeeuwsehoop said:

@JohnnyXL hoe gaat het met de dames

Het gaat allemaal goed, heb ze vandaag omgehakt na 9 weken bloei. Het werd tijd. Heb een paar rotte plekjes gezien en ben de spint ook zat. Alles ziet er goed uit.Ik zal vanavond nog even wat foto's posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje een teleurstellend resultaat. Ongeveer 850 gram ervan af gehaald. Maar het zat ook niet helemaal mee deze keer. Hopelijk gaat het beter met de volgende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm balen maat, op 2000 watt toch? Misschien keertje nieuwe bulp erin doen ook als is het DE. Ik deed altijd gewoon om de twee rondes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben voornamelijk op een lager niveau gedraaid ivm de hitte deze zomer, maar nog steeds wel zo'n 800W per lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...