Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Frank77

Oogsten of wachten

Recommended Posts

Hallo!

Ik ben bezig met een eerste kweek Northeren light auto's van RQS. De bladeren beginnen te vergelen en dus begin ik aan de oogst te denken. Wie van jullie kan het onderstaan filmpje beoordelen of mijn plant rijp voor de oogst is.

Grt,

Frank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm lastig, lijkt erop alsof je toppen nog niet volledig zijn uitgehard. Maak eens wat foto’s van de gehele plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verder advies is ook welkom. Het is de eerste keer dat ik ga oogsten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je eens een foto van de tricholen nemen? Desnoods macropic met smartphone. Zo is dat moeilijk te zeggen. Meestal in het begin dat je kweekt en je denkt dat ze klaar zijn, doe er dan nog een week of twee bij. Maar, dat is natuurlijk geen garantie. Dus beter trichomen check doen. Wil je voor high of stoned gaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant is bedoeld om er olie van te maken.

 

 

foto2.jpg

foto1.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zitten al best veel ambere trichomen op de plant. Als je voor het meer narcotische, ontspannende gaat, zou ik nog een paar dagen wachten tot de helft van de trichomen amber is. Als je high en stoned wil zijn zou ik nu oogsten. Als je een hoog thc % zoekt zou ik meteen oogsten. Hoe meer ambere trichomen, hoe meer cbd en vermindert de thc. Ik neem het ook voor de pijn en ik ben een beetje aan het experimenteren. Ik ga meer 25% tot 35% amber trichomen. Dit werkt momenteel het beste. Nu, het belangrijkste is de strain op zich. Wat ze heeft van medicinale effecten. Maar dat is mijn opinie. Misschien ff wachten tot iemand geageerd, die olie maakt. Want er zijn ook mensen die zweren bij oogsten, meteen als er amber trichomen verschijnen. Zo zou je het meeste thc en medicinale effecten hebben. Omdat het volledig de strain zou zijn, die het effect bepaald. Ik geloof dat idd de strain het meeste bepaald. Maar proefondervindelijk merk ik toch dat het werken met het ongeveer amber trichomen percentage ook invloed geeft.

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...