Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

staat er nou op je temp meter dat het 15.8 graden celcius is met de lampen aan zo te zien, of is dit soms farenheid?

 

ziet er wel goed uit iig. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 400W op wat voor een opp? Ziet er namelijk aardig vol uit daar, vraag me af hoe lang je ze groei hebt gegeven en of je geen problemen hebt gekregen met het overgroeien van elkaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog een 400 watter liggen en plaats voor 25 plantjes. en ik kan kiezen uit 2 oppervlaktes . 120x120 of 120x80.

Share this post


Link to post
Share on other sites
staat er nou op je temp meter dat het 15.8 graden celcius is met de lampen aan zo te zien, of is dit soms farenheid?

 

ziet er wel goed uit iig. :verrygood

Als dat fahrenheit is zou het moeten vriezen in z'n hokkie! :D

 

Moaner ik weet niet precies wat je bedoelt..(?) Ik stelde m'n vraag namelijk aan Rast@.

Share this post


Link to post
Share on other sites
staat er nou op je temp meter dat het 15.8 graden celcius is met de lampen aan zo te zien, of is dit soms farenheid?

ziet er wel goed uit iig. 

Dat heb je goed gezien, dat het 15,8 graden celcius is .

Als ik even mijn plantjes, voeding geef en foto's maak.

Dan zak de temp wel, omdat namelijk het deurtje van hokkie openstaat.

Eens deurtje toe ,is het 23 graden !!

 

1 400W op wat voor een opp? Ziet er namelijk aardig vol uit daar, vraag me af hoe lang je ze groei hebt gegeven en of je geen problemen hebt gekregen met het overgroeien van elkaar.. 

 

Sta er zelf van te kijken dat ik goede reactie's krijg, voor mijn eerste kweekje. :verrygood

Heb ze 2 weekjes laten groeien.

Opp is br 1 m x 1.30 x 1.80 h

Heb alleen een paar probleempjes gehad met een te hoge EC, maar voor de rest ok

 

Wat bedoel je met overgroeien van elkaar ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je de planten te dicht op elkaar hebt gezet en de toppen op de zijtakken zich niet goed ontwikkelen, of geen problemen mee gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat je de planten te dicht op elkaar hebt gezet en de toppen op de zijtakken zich niet goed ontwikkelen, of geen problemen mee gehad?

dat was het, nee eigenlijk niet.

Ze zijn dan niet zo als de bovenste toppe :D

maar ,vind k ze zelf goed.

al spreek ik nu niet uit ervaring :verrygood

 

 

 

Greetz rast@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voila 13 stuks gesnoeit :verrygood

 

Ziet er goed uit, al zeg ik het zelf !!

 

De andere laat ik tot van het weekend staan.

 

IMAG0052(600x450).jpg

 

Greetz Rasta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Godsamme un schaapgevuh :smoke

 

Ik zou bijna beginnen met roken as ik dat zo zie!!!!

Terinkie , terinkie, dat zijn planten. Mijn 50 zo en i am in heaven!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor voeding gebruikte je joh :D canna-turbo toppen? ziet er erg mooi uit kerel :verrygood . Ben benieuwd hieveel gram je uiteindelijk hebt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor afzuiging heb je gebruikt en wat voor potten? Ziet er idd zeer goed uit voor de eerste kweek. Ik ga deze week ook zelf beginnen, heb net 400 watter en 260M3 afzuiger gehaald. Alleen begrijp ik niet hoe je zoveel planten in 1m2 kan krijgen. Heb zelf dan een kweekruimte van 80cmx50cmx120cm en denk zelf dat ik 4 planten erin ga doen en dan toppen en iets langer laten groeien voordat ik overschakel naar 12/12.

 

Maar na jou kweekje te hebben gezien ben ik aan het twijfelen. Heb ik totaal 8 female haze zaadjes. Hoeveel zou jij erin doen op zo'n kleine kast?

 

Ik zou zeggen ga vooral door met kweken. Ik kan niet w88 om de foto's van je volgende kweekje te zien :D :verrygood

 

Gr, Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Meeste Haze planten worden aardig groot, ik zou ze meteen op 12/12 zetten en gewoon allemaal planten.. 10 liter potten gebruiken ofzo..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nu net het probleem. Ruimte is geeneens groot genoeg voor 6 potten

(11Liter). Heb nu 2 Grote bierkisten omgebouwd tot 1 breede pot waar 50 liter aarde in kan. Als ik er 4 zou planten die ik vervolgends zou toppen is dat dan de moeite waard om een kweekje te beginnen? Als ik boven de 100 Gr haal dan ben ik al blij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 4 planten uit zaad red je makkelijk de 100 gram.

Doe gewoon hetzelfde als atmo met zijn experiment heeft gedaan ...gelijk op 12/12.Je kunt als je alles goed doet een gram per watt halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor afzuiging heb je gebruikt en wat voor potten? Ziet er idd zeer goed uit voor de eerste kweek. Ik ga deze week ook zelf beginnen, heb net 400 watter en 260M3 afzuiger gehaald. Alleen begrijp ik niet hoe je zoveel planten in 1m2 kan krijgen. Heb zelf dan een kweekruimte van 80cmx50cmx120cm en denk zelf dat ik 4 planten erin ga doen en dan toppen en iets langer laten groeien voordat ik overschakel naar 12/12.

 

Maar na jou kweekje te hebben gezien ben ik aan het twijfelen. Heb ik totaal 8 female haze zaadjes. Hoeveel zou jij erin doen op zo'n kleine kast?

 

Ik zou zeggen ga vooral door met kweken. Ik kan niet w88 om de foto's van je volgende kweekje te zien :D :verrygood

 

Gr, Seeker

1500m3 afzuig

1000m3 inblaas

Voeding: Ferro A+B Groei en Bloei , Pk 13+14 , enzymen ,

en van 9de week bloei heb ik "profi grow bloei" gegeven.

Dag1(450x338).jpg

Zo stonden ze er in !!

De laatste hoge pot, zat er 5 stuks.

Wat betref jouw hokje, Kan je geen grote bak maken ? Spaar je die plaats uit tss je potten.

Kan je er meer zetten.

mits dat je een goede ec meter hebt ?

want die heb je ook nodig :smoke

 

 

Greetz Rasta !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ga er denk ik 6 nemen dan. Ik pak 2 grote bierkratten, haal ze leeg en beplak ze aan de binnenkant met folie. 75 liter aarde erin. Zou wel genoeg moeten zijn voor 6 plantjes denk ik. Ben alleen bang dat als het te vol raakt en de planten niet genoeg licht meer ontvangen. Wat die ec betreft. Ik ga het proberen zo voordelig mogelijk doen. Ik weet dat sommigen zeggen dat het dan geen zin heeft, of je doet het goed of je doet het niet. Maar ben maar student en ben allang blij als ik goedkoper wiet krijg dan in de shop. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt voor zeer weinig geld echt wel een goed kweekje draaien, vooral als je handig bent . Op grond is een ph en EC meter niet eens een echte noodzaak , Regenwater is goed te gebruiken omdat de PH lager is dan de ph van kraanwater .

Vooral wanneer je veel goede grond pakt is de kans van slagen zonder meters groot. één grote bak voor al je planten bijvoorbeeld , dan heb je al veel meer dan er in potten gaat .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regenwater is goed te gebruiken omdat de PH lager  is dan de ph van kraanwater .

Dat klopt, maar je moet wel uitkijken dat het weer niet te zuur wordt. Omdat regenwater vrij zuiver is heeft het nauwelijks bufferende werking en als je voeding toevoegt duik je al gauw richting PH 4,5. Ik werk ook altijd met regenwater, maar wel in de verhouding 70% regen/30% kraanwater (Op deze manier ook makkelijk op temperatuur te brengen door heet kraanwater te gebruiken). Bij toevoeging van voeding op volle sterkte kom ik dan rond de PH 6 uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
he rasta  wat was je opbrengst?

 

grtz

In totaal 550 gr (droog) , En van goede kwaliteit :verrygood

 

 

Zaterdag zijn er weer nieuwe , nlx

Fijne plant vond ik.

Op blumats , ben eens benieuwd

 

 

Houd jullie wel op de hoogte ervan

 

 

GReetz Rasta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...