Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dennissie

Zo...even Voorstellen...mijn Nieuwe Vriendinnen...

Recommended Posts

Zo...Even voorstellen...Mijn nieuwe vriendinnen...

 

dag_b4_4_Small.JPG

 

dag_b4_9_Small.JPG

 

Staan alweer 4 dagen in de bloei....Hopen dat het maar rondborstige rijpe vrouwen mogen worden met dikke konten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er volgens mij ook al weer een tijdje in als je de eerste post leest (dat ze alweer 4 dagen in de bloei staan)..

 

En met zo veel vertakkingen zouden de meeste zaadplanten al wel wat meer-vingerige bladeren hebben, lijkt mij.

 

Ze staan er wel mooi bij ja, hoeveel dagen groei heb je ze gegeven, of krijg je ze zo mooi van de grow-shop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaailingen zijn vooral goed te herkennen in aan de hoofdsteel en de meervingerige bladeren ,en aan het feit dat ze zich tot ze volwassen worden niet trapsgewijs vertakken, maar eerst echt de lengte ingaan . Stekken komen van een volwassen zaadplant die al trapsgewijs aan het vertakken was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 dagen voorgroei.

Met water

rhyzotonic 40 ml op 10 liter

en een vleugje TML. 5 ml op 10 liter

en ph naar 6.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack herer is een goed rokertje .

 

Heb hem een 3 tal jaar gehad als moederplant .

Het is ook geen moeilijk plantje om te kweken .

 

TML gebruik ik in me verstuiver ,je ziet werkelijk de blaren groeien met het oog .

 

Mooie plantjes btw .

 

 

Mvg

 

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

TML = the missing link van bionova .

 

Heb er goeie ervaringen mee .

 

Mvg

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

[TML gebruik ik in me verstuiver ,je ziet werkelijk de blaren groeien met het oog]

 

in welke verstuiver bedoel je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 Dagen gelee zag ik een klein vliegje door mijn kast sjeezen ...Ach dacht ik zal wel meevallen.

2 Dagen gelee zag ik er al meerderen rondscheuren en ze leken verdacht veel op fruitvlieggies.

Dus vandaag effe langs de sjop geweest om te vragen wat er precies aan gedaan kon worden.Volges hem waren het Fruitvliegjes of Varenrouwmugjes...De klootzakkies leggen ongeveer 200 eitjes in de grond die na ongeveer 2 a 3 dagen uitkomen..Kijk en daar zit het nou juist,.. die vliegjes heb je weinig last van maar die larven vreten je wortels aan en als dat er 200 per potje zijn gaat dat snel natuurlijk....Omdat ik al 3 weken in de bloei zit was chemiesch bestrijden geen optie dus heb ik plakstrips meegekregen en heb NEMATODEN besteld.Dus binnenkort krijg ik een potje met 6 miljoen moordenaars om de larfjes te killen...Misschien ben ik wel te hard van stapel gelopen en was het maar bij een paar vlieggies gebleven maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.. :verrygood

 

Owjaa...kan iemand mij vertellen hoe die vlieggies eigenlijk binnen komen?

Zitten ze al in de aarde ofzow?(en niet zeggen dat ik me hok beter moet schoonmaken want ik werk schoner dan Mien Dobbelsteen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je weer veel plezier gaat hebben met deze dames. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er mooi uit na pas 30 dagen :verrygood

en die vliegjes heb ik ook elke keer maar bij mijn zijn het geen varerouwmuggen maar gewoon fruitvliegjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...