Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pushemow

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen in forum(wiet)land. FF piepen en snuffelen tussen de topics door. Heel veel te weten gekomen hier en daar met allerlei zaken waar ik weinig van af wist of juist kennis erbij hebt gekregen. In mijn 20 jarige ervaring in deze branche wil graag mijn ervaringen met jullie delen. Ik stel mij even voor, dat is zo netjes....alvorens ik in jullie business bemoei haha

Ik ben een dame van 49 en samen met mijn man kweken wij sinds kort biologisch. Niet dat wij het mineraal kweken afzweren. Maar we hebben ons goed ingelezen daarover, meningen daarover gevormd en zijn super enthousiast om deze journey te volgen. Wie weet wat het ons kan brengen. Wij vinden het leuk om onze eigen grond hiervoor te maken. We houden van groene vingers en dat bevalt ons goed. En ik moet zeggen het geeft een hoop rust! We zijn nog niet waar we moeten zijn met het biologisch kweken en het mineraal kweken hebben we geen vaarwel gezegd maar we hopen op mooie oogsten en heel veel kennis, van jullie.

Kweekverslagen delen dat gaat echt niet gezien ons drukke banen maar ik deel graag nieuwe dingen en/of tips graag met een ander. En als ik vragen heb, dan schiet ik het in de groep, als jullie dat goed vinden. We zijn allebei ambitieus als het aankomt om gezamenlijke doelen te bereiken, de weg te volgen van persoonlijke ontwikkeling in het groene wietlandje en kwaliteit afleveren in wat we doen, maar niet zonder humor, waardigheid en respect.

Thanks voor het lezen. Be good, Growers.

x

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...