Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hazer4

60x60x160cm opstelling

Recommended Posts

Hey,zou wat info willen opslaan voor een micro kweek in boven vernoemde tent met 250 watt hps.Schakelkast zou ik nemen van Davin 1x250watt,De afzuiger een vents tt buisafzuiger van 280/h +fan bromloos?of hij effectief bromloos is heb ik mijn twijfels dus iemand ervaring mee?Dan prima clima filter van 360m coco eco max 420m.Diepstraal megalux hamerslag kap.Graag wat info desnoods beetje info over wat misschien effectie beter kan ivm de opostelling.

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

250W HPS kan net, buisfan is inderdaad erg stil te noemen maar vd filter moet je toch echt iets beter bijpassends uit gaan zoeken want die benut je nooit optimaal.

Goed opletten wanneer je de planten op 12/12 zet ivm de slechts 170 hoogte die je hebt en de 25-30cm die nodig is afstand lamp- plant.

Tentje leent zich heel goed voor een LED opstelling, iets meer investering maar een verademing tov HPS om in een DR60 mee te werken.

Zie voor wat info 'Alweer een ventje met een tentje' van mijn 250W HPS kweekje in een DR60.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de info en dacht dat de filter groot genoeg was?een suggestie dewelke dan te nemen?met led had ik ook al aan gedacht maar weet daar echt nog niks van,welke had je dan in gedachten mag ik vragen.kan ook altijd naar een 80x80x180 tent gaan maar denk dan niet dat ik met 250watt alle ruimte belicht.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een filter van rond de 250m3, een Empire Classic bijvoorbeeld.

Zie voor uitleg editorial ventilatietechniek voor dummies van whazzup hoe je afzuiger en filter best op elkaar af kunt stemmen, erg leerzaam.

Geen idee welke LED bij jouw past, zie topics hier op WF voor het maken van een keuze want je hebt boards, strips, cob en misschien nog zo wat.

Je kan prima met 250W in een 80 tentje kweken, je kan er ook 400W in hangen als je je klimaat weet te beheersen.
400W in een DR60 werkt niet       .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...