Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

Waarom Autoflower binnen ?

Recommended Posts

Serieuze vraag : Waarom zou je binnen voor autoflower soorten kiezen ?  Ik zie dat dit nu vaak gedaan word, but why?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vorige ronde was auto flowers indoor. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik met sommige planten op 14 tot 15 weken zat. Dus als ik 4 weken voor groei of zelfs 5. Kom ik bijna het zelfde uit, maar dan kan ik wel op 12/12 draaien. Kwestie van kwantiteit en kwaliteit zit alles wel super goed. 307 gram met een 400 hps. Het was ook mijn eerste binnenkweek. Effect van de soortjes is super goed. Ik merk geen verschil met fem of reg. Conclusie volgende ronde fem of reg. Het zal zeker een verschil maken in energie. Ik zal de auto's vanaf nu enkel nog buiten zetten. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met niet-autoflower soortjes vanaf zaad gelijk op 12/12 (zonder voorgroei)   zat ik op totaal ruim 11 weken . 

Waarom autoflower als je een tijdschakelaar kan omzetten om de boel zelf te regelen ?    

Een raadselachtige zaak voor mij nog,  maar dat komt misschien doordat ik er even tussenuit geweest ben.

 

Ik denk dan , gewoon een kruising pakken met voldoende sativa, en knallen maar !             In no time je hok vol bloeiende planten.

med_gallery_4254_7117_523010.jpg

med_gallery_4254_7117_209778.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...