Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Frank77

Hangende planten

Recommended Posts

En dan opeens hangen de planten er treurig bij :wacko:

De schatjes zijn northern lights autoflower en zijn nu 7 weken en 2 dagen. Zijn krijgen 1 liter water per 2 dagen en staan in grote potten van zeker 15 liter. Ze krijgen voeding van Biobizz volgens het voedingsschema.

Wie weet wat er met mijn schatjes is.

image1.jpeg

image2.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Frank77  zijn de onderkanten van de pot gewoon open ? 

Zo niet ken het zijn op te veel water maar het zou ook zo kunnen zijn dat ze nu gaan slapen dan laten ze ook hun blad slap hangen 

Ik zou zelf gewoon even afwachten en morgen kijk hoe ze er bij staan 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De onderkanten zijn open.

Meestal gaan ze in de avond hangen, maar nu al in de middag :no Ik wacht af tot morgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water zou ik naar behoefte gaan geven dit wisselt nogal als ze in bloei komen en uiteraard in de weersomstandigheden.

Zelf geef ik periodiek (voorafgaand aan droge/warme periode) veel water tot het er aan de onderkant uitkomt. Daarna best lang (meer dan een week) helemaal niets.

Beterschap!

Edited by APK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het is dus wel duidelijk dat te veel aan water is wat het probleem veroorzaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweekproblemen zijn meestal niet gemakkelijk te duiden. Dus andere scenario's  nooit uitsluiten. Maar iets met je waterhuishouding is wel aannemelijk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nachtje slapen heeft ze goed gedaan. Ze staan weer fier overeind. Bedankt voor alle reacties.

Aanvullende vraag: Over 2 weken zouden ze volgens de leverancier van het zaad klaar voor oogst moeten zijn. Als ik naar de planten kijk lijkt het me dat ze nog wat langer nodig hebben. wat denken jullie? (9-10wk volgens leverancier)

pln4.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

9-10 weken bloei of van zaad tot oogst 10 weken? Dat laatste had je plantjes gehad die meteen moesten gaan bloeien en was ze niet groot geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit lijkt er op dat het nog een stuk langer moet ik zou eerder zeggen week 2 / 3 bloei dus nog een week of 5  /6

Uiteindelijk zou je naar de kleur trigomen moeten kijken voor een goed moment van oogsten 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken dat. :rofl. Auto Taison. 60 dagen van zaad naar oogst, ik zat over de 100 dagen. ANQ dacht ook rond de 40 dagen langer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...