Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kees A

50 kilo in stash >>> shop maanden dicht

Recommended Posts

https://www.ed.nl/eindhoven/coffeeshop-the-highlander-in-eindhoven-moet-9-maanden-dicht-100-keer-meer-softdrugs-dan-toegestaan~aac9744d/

Deze shop had dus 49 kilo in hun stash liggen.

Weet niet hoe lang ze hier normaliter mee zouden doen, maar ik vraag me bij zulke flinke partijen af hoeveel gram/ons/kilo een beetje shop per dag verkoopt.

Als ik al in de shop km, dan zie ik toch zelden dat mensen meer dan 2 grammetjes meenemen, en er staan ook geen rijen. Meestal ben je gelijk aan de beurt.

Is natuurlijk ook afhankelijk waar de shop zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze shop ken ik volgens mij niet, maar bij de "goeie" shops in Eindhoven staan er op bepaalde tijden (17:00/19:00uur) wel degelijk rijen voor de kassa, meestal tot buiten op de stoep. En dan zie ik er ook heel veel met de toegestane 5 gram naar buiten komen, bij sommige shops nog wel meer dan 5 gram per klant ;) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flinke blowers dan, die Eindhovenaren.

Of zijn het ook veel Belgen die komen shoppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook dat, plus het STIKT er van de Polen. Lijkt wel of er tegenwoordig meer Polen in Brabant wonen dan Hollanders :lol:

Edited by vakman
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

gemiddeld kom je al snel op 6 a 800 kassa-afhandelingen op 1 dag bij een kleine shop.

dus 5 /6 kilo per week gaat er snel doorheen
landelijk 600 kilo door de shops en 600 op straat(schatting) per dag
600 kilo gedeeld door 600 shops is gemiddeld een kilo per shop.

een beetje shop wil snel 50 kilo hebben liggen om voor enkele weken zekerheid te hebben.

5 gramszakken zijn overal normaal tegenwoordig, hoef je geen toerist voor te zijn.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn aardige getallen.

Waar kun je die verkoopcijfers en schattingen terugvinden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugsmonitor, en zeer diverse afdelingen in mijn hoofd waarvan ik de bron niet meer ken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik nog wel eens in coffeeshops hing (tot ca 10 jaar gelededen in Amsterdam), heb ik toch geregeld shops meegemaakt waar er zo'n 3 wiet transacties per uur plaatsvonden. Laten het er iets meer zijn geweest tijdens de drukke uren.

Aan de andere kant ben ik ook wel eens bij een shop in Roosendaal geweest, dicht bij de Belgische grens dus, waar er rijen stonden om allemaal zakken 10gr+ af te nemen. De wiet werd hier letterlijk met patatscheppen uit emmers in de zakken geschept.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 per uur?
tja, als je uitgaat van een break evenpoint van 5000,- per maand(wat een lachertje is) 
doe je toch iets niet goed.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je maar genoeg drankjes verkoopt kom je er ook wel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehehehe, natte horeca kost een shop meestal geld.
Niet dus.. .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, cannarie said:

Toen ik nog wel eens in coffeeshops hing (tot ca 10 jaar gelededen in Amsterdam), heb ik toch geregeld shops meegemaakt waar er zo'n 3 wiet transacties per uur plaatsvonden. Laten het er iets meer zijn geweest tijdens de drukke uren.

Aan de andere kant ben ik ook wel eens bij een shop in Roosendaal geweest, dicht bij de Belgische grens dus, waar er rijen stonden om allemaal zakken 10gr+ af te nemen. De wiet werd hier letterlijk met patatscheppen uit emmers in de zakken geschept.

Idd. Wij gingen daar altijd 100 of meer halen, kwestie van een eind weg te kunnen. Adzul of shop in Rozendaal. Als ik nog naar Eindhoven ging, stonden ze vaak aan te schuiven tot op de straat. Dat is nog niet lang geleden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Highlander ben ik ook nog geweest. Mooie shop, was wel niet zo druk. Toen ik daar geweest ben toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je voor jezelf als Belg een kleine klantenkring opbouwt, moet je toch een minimumloon bij elkaar kunnen sprokkelen door alleen maar in Nederland in te kopen, en met een kleine marge door te verkopen?

(Met zelf kweken als Belg en dan verkopen, wel iets meer dan minimumloon :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...