Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lesbian dream

lesbian dream

Recommended Posts

ik moet nog wat proeven doen, maar wil eerst de reactie peilen of er voldoende interesse is in" lesbian dream'

voor volgend seizoen hoop ik de resultaten te hebben en kan het dan leveren voor een zeer aantrekkelijke prijs  ik ben zelf geen teler of gebruiker maar weet wel wat van deze materie 

het vergt wel veel tijd om dit te onderzoeken en als er geen interesse voor is begin ik er niet aan 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je vrouwelijke omturnen tot mannetjes.Lesbian Dream was te koop bij Leplantage.Heb nog steeds 2 flesjes staan in de koeling.Het is gewoon op basis van STS.Ethephon is een andere leuke, kan je mannelijke planten omturnen tot vrouwelijke planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/4/2019 at 9:47 AM, lesbian dream said:

ik moet nog wat proeven doen, maar wil eerst de reactie peilen of er voldoende interesse is in" lesbian dream'

voor volgend seizoen hoop ik de resultaten te hebben en kan het dan leveren voor een zeer aantrekkelijke prijs  ik ben zelf geen teler of gebruiker maar weet wel wat van deze materie 

het vergt wel veel tijd om dit te onderzoeken en als er geen interesse voor is begin ik er niet aan 

Hoezo onderzoeken als het i-net vol staat met recepten die je de weg wijzen?
KLIK

Leveren voor een aantrekkelijke prijs: je wist dat je dit forum niet als toko voor je waar mag gebruiken?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee tis geen spamwietforum.nl 

en degene van plantage die het aanmaakte en leverde voor 5 euro een flessie leeft niet meer dus een beetje respect mag wel dan .

en zelf coloidiaal zilverwater brouwen is ook een taartpunt .

ouwe apdapter aansluiten op twee stukken 99,99 % zilverdraad in een kopje water hangen power op on en je ziet de zilveren belletjes door het water krioelen .

na 1 nacht power off en sprayen met de brew 2 x per dag na 3 weken gegarandeerd fiemels .

zelf niet teveel van snoepen of een blauwe kop moet je cool vinden .

t schijnt nogal gezond te zijn voor je zelf ook .

ik heb ook een kuurtje gedaan van die brew maak kreeg blauwkwak der van en dat ston hams niet met facials dus maar weer geswitched naar paarlmoer lekker ouwerwets .

en ook blauwkak maar ons toilet is gerenoveerd dus inspektieplateau verdwenen en een ploemppoeperd der van .

ja bij de papierveegcheck kon je het zien was geen roetveegshit ;).

maar ik heb nog een aangemaakte fles met een halve liter van lb ingevroren liggen en ben ik wat nodig dan smelt ik er een neussprayflaconnnetje van lidl af dus gaat al 8 jaar mee alhier voor 5 euro ,

dus op mij loopt die spammert toch niet binnen .

dan moet ie eerder op staan .

:popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...