Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

konopi

Weed the people

Recommended Posts

Kun je al die onzin niet gewoon allemaal in 1 topic kwijt, i.p.v iedere keer een nieuw topic te openen voor die....  

Konopi's zinloze bijdrage topic :blink:

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, vakman said:

Kun je al die onzin niet gewoon allemaal in 1 topic kwijt, i.p.v iedere keer een nieuw topic te openen voor die....  

Konopi's zinloze bijdrage topic :blink:

Gaat special over kinderen & na 10 maanden intensieve mantelzorg ivm mijn moeder met uitgezaaide kanker, regulier behandeld & uiteindelijk gestorven, weet ik voor de 2e keer wel ff genoeg van oncologie hier in NL.Na 3 mnd chemo & bestraling mag je 3 mnd bijkomen, maar ja de foute cellen bleven ook niet stil zitten, dus dat kwam 3 keer harder terug.Ze hadden geen vervolgtherapie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het heel erg voor je moeder, maar wat heeft dat er mee te maken?

Je hebt de afgelopen jaren al tientallen topic's geplaatst met een titel en een youtube filmpje en verders niets, ik zie het nut er niet echt van in.
Als ik die filmpjes wil zien ga ik wel ff youtube...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor sommige mensen is cannabis een religie. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die prediken dat te pas en te onpas...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alle begrip voor mensen die een alternatief zoeken, maar de warrige teksten en het continue de grote boze buitenwereld de schuld geven van vanalles en nog wat... ik word er afwisselend lacherig en chagrijnig van.

Waarmee ik niets wil afdoen aan de lijden van velen en ook niet twijfel aan de verlichting die gevonden kan worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beginnen we weer met de religie erbij te halen & alternatieve geneeswijzen, ondanks dat de plant al ruim 3000 jaar medicinaal gebruikt wordt & dat we de grote buitenwereld de schuld geven & nog meer van die onzin.Je kan zo zelf in de medische molen terecht komen, als we de statistieken erbij halen.

https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/DDN-20181122-1?inheritRedirect=true&redirect=%2Feurostat%2F

@vakman

Mijn vader is bijna 22 jaar geleden overleden aan kanker & heb gemerkt dat er in die tussentijd eigenlijk weinig veranderd is tov toen, eigenlijk beetje stil blijven staan.Sinds 15 jaar hebben we een bureau voor medicinale Cannabis & zelfs vandaar uit is er geen onderzoek opgestart naar andere applicaties dan alleen bij misselijkheid bestrijding, MS of Gilles de la Tourette etc.Dat is eigenlijk wel jammer.

Dit is trouwens ook een open forum met een medische sectie, dus is meer voor diegene die interesse hebben, dus als jij daar geen interesse hoef je het niet te zien.Kreeg dit filmpje ook via de mail doorgestuurd van een Canadese kennis.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn opmerking ging meer over de algemene tendens in deze sectie van het forum (en op andere forums)

Ik wil zeker niet jouw persoonlijke leed belachelijk maken of bagatelliseren. 

De werking van cannabis op sommige vlakken zou kunnen bestaan, maar behoeft ook nog veel onderzoek.

De ontwikkelingen in de oncologie de afgelopen 15 jaar zijn enorm. Door gebruik van het woord 'stilstand' doe je de doktoren en onderzoekers tekort.

Het is ook niet zo dat de meerderheid van deze mensen de ogen sluit voor het gebruik van cannabis, maar er is nog onvoldoende wetenschappelijk bewijs voor de precieze werking.

En geloof me, als iemand denkt dat er geld te verdienen is met het inzetten van planten-extracten ter voorkoming of genezing van kanker of welke ziekte dan ook, dan gebeurt dat.

Dus dat er nog niet grote resultaten zijn te melden, heeft er waarschijnlijk mee te maken dat die resultaten er niet zijn. Hoe zeer sommige schimmige websites ook schermen met spectaculaire ontwikkelingen. Die vallen vooralsnog in de categorie 'de aarde is plat' en 'chemtrails'.

Waarom ik het woord religieus gebruikte is omdat sommige cannabis-fanaten te veel ophangen aan hun plantje: Het plantje zal voor wereldvrede zorgen, de lammen laten lopen en de blinden laten zien. Of zo'n dominee Doede die je om de oren slaat met rechten op dit, mensenrechten, de strijd, blablabla.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎6‎/‎2‎/‎2019 at 10:47 AM, vakman said:

Kun je al die onzin niet gewoon allemaal in 1 topic kwijt, i.p.v iedere keer een nieuw topic te openen voor die....  

Konopi's zinloze bijdrage topi

men mag hier wat mij betreft  zoveel topics openen als men wil .

en ook hoe men wil .

ook hoe je denkt wat je denkt etc .

ellenlange topics gaat men niet doorlezen denk ik .

forums zijn voor iedereen door iedereen .

 

wat betreft wiet als medicijn wie er baat bij heeft gebruik het .

ik ben zelf een doodgewone leiproker wietverslaafde junk met een groenvoorziening voor me myself and i .

eigenwietje eerst .

 

het rare aan wiet als medicijn is het zelfde als toen nico haak doodging dat destijds de bioregulatorindustrie failliet

ging .

 

 

 

 

hoe kon armand sterven aan een longonsteking ?

 

 

naamloosjj.png

naamloos.png

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

@macerror Van mij mag in feite ook iedereen alles...  
Maar om nou iedere keer voor 1 zo'n filmpje een topic te starten vind IK wat overdreven, dan kan hij beter 1 topic openen en daar al zijn filmpjes in posten. Blijft het ook mooi allemaal op 1 plek, voor iedereen een stuk overzichtelijker lijkt me ;) 
Daarbij, een topic met een nietszeggende titel zonder een stukje begeleidende tekst wordt door de meeste overgeslagen volgens mij.
Als er dan nog bijstaat hoe of wat wil ik het mss nog wel aanklikken, nu ga ik er mijn tijd niet aan besteden.

Maar ik ben ook maar een rare, ik weet het :P

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als je dit forum zou ontdoen van alle leden die raar of een beetje raar zijn dan blijft er anderhalve saaie pik/kut over .

dus dat schiet niet op .

sommige links van leden klik ik niet aan .

ook niet op fb dan staat er wait for it bij .

we leven in een snelle wereld .

en ja voor de rest leven en laten leven .

 

maar goed een hele boel topics hier zijn na de openingspost al zo goed als morsdood .

dus dan is alles wat nog gepost word welkom .

ik log  3 x per etmaal in soms is er nix nieuws gepost aan topics .

zit je wat te vervelen bij leden die advies vragen over hun set up zonder kast filter afzuiging zekeringen brandverkikkers gewoon eeen paar veggies onder een hps lamp in de slaapkamer gedropt een dan slaan ze elk advies van iedereen in de wind en gaan arrivee doen in andermans topics .
wat dat bertrefd krijg je een reetaardeering in het kwadraat hier op wf :verrygood

maar wietforum blijft  leuker dan fb insta of alle andere selfieneuknaaierssites .

vind ik hoor :punk:

 

en ik kan de topics en bijdrages reaktiees van konopi altijd zeer waarderen hier .

dus stoor ik me er ook niet aan .

maar das persoonlijk denk ik .

:specool

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder zijn ding @macerror , ik vind er meestal geen ruk aan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieder mens is anders @vakman & wat jij dagelijks rookt interesseert mij ook niks, al komt het wel via de mail binnen.Ieder zijn ding & alles in één topic gaat ondergesneeuwd worden & veel tijd kosten in zoeken, weet ik uit eigen ervaring.

@Kees A

Dat dacht ik ook eerst dat er na 20 jaar het één & ander verbeterd zou moeten zijn, maar kwam van een koude kermis thuis.Dat heb ik ook gemerkt bij een vrouw met dezelfde kankersoort, die in een ander ziekenhuis behandeld werd met een iets zwaardere chemo uit dezelfde categorie, die sinds de eind jaren 80 wordt ingezet.De chemo's deden wel hun ding, alleen mijn moeder kreeg er maar 4 , meer kon niet ivm ernstige bijwerkingen & dat begon eigenlijk al na de 2e chemo (verlaagd natrium) & de andere vrouw kreeg last van ernstig nierfalen.Bij mijn moeder hadden de artsen eigenlijk weinig hoop, maar het ziekenhuis zat door te pushen via de assistentes.Zit het in je alvleesklier, dan is genezingskans nihil.Pijnbestrijding was alleen paracetamol, later toen ze weer terminaal was, kreeg ze de zwaardere middelen.Later ook lees je dan in de krant dat het volgens protocol is dat wanneer iemand behandeld is aan de amandelen oxycodon krijgt voorgeschreven & iemand met een stadium 4 kanker moet het doen met paracetamol.Gekker moet het niet worden.

Sinds 1974 is er bekend dat Cannabis iets kan betekenen in de bestrijding tegen kanker, maar vanwege de illegaliteit & het is een plant natuurlijk, is het onderin de la beland.

Tegenwoordig heb je een groot aantal staten, waar Cannabis voor medisch gebruik legaal is, maar de onderzoekers hebben federale toestemming nodig & aangezien Cannabis nog steeds ingedeeld staat in schedule 1, wordt dat een beetje moeilijk, tenzij je een farmaceutisch bedrijf bent, zoals GW Pharmaceuticals.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik toch benieuwd op welke mailbox jij je ingeschreven hebt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...