Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik kwam toevallig (tussen de wiet die ik rook en erg stoned van raak) een zaadje tegen en besloot deze te ontkiemen. De stand na 4 weken is te zien op de plaatjes. Is dit Ruderalis? Het blad doet dit wel vermoeden, maar omdat het tussen de wiet zat die ik rook vind ik dit nogal apart. Kan een expert dit groentje helpen? Bedankt!

IMG_20190523_102612242_HDR.jpg

IMG_20190523_102616758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blad is toch gewoon blad? Uit welke soort wiet heb je je zaadje gehaald? Maak je meteen een verslag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me sterk dat een zaadje, van een potent weedje een ruderalis is. Ruderalis op zich, is niet potent. Welke soort was het, dat je hebt gerookt? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Fearghus said:

Het lijkt me sterk dat een zaadje, van een potent weedje een ruderalis is. Ruderalis op zich, is niet potent. Welke soort was het, dat je hebt gerookt? 

Dat weet ik niet, het is voor me gekocht. Maar ik heb dus verkeerd begrepen dat elke soort een uniek soort blad heeft? (zie link boven)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist niet dat ruderalis enkel 5 vingerig blad had. Tussen indica en sativa zit inderdaad wel verschil enkel zijn meeste soorten hybrides en hebben dus beide invloeden in zich.

Edit: met ruderalis bedoelen ze het pure soortje en worden altijd gekruist. Je bent dus afhankelijk van het phenotype en naar het blad kijkend lijkt er idd wat ruderalis in te zitten of het is een mannetje aangezien die ook vaak zo kunnen strekken.

Edited by Limbic

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Limbic said:

Ik wist niet dat ruderalis enkel 5 vingerig blad had. Tussen indica en sativa zit inderdaad wel verschil enkel zijn meeste soorten hybrides en hebben dus beide invloeden in zich.

Edit: met ruderalis bedoelen ze het pure soortje en worden altijd gekruist. Je bent dus afhankelijk van het phenotype en naar het blad kijkend lijkt er idd wat ruderalis in te zitten of het is een mannetje aangezien die ook vaak zo kunnen strekken.

Het is een vrouwtje. Jij denkt dus aan een hybride?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur ruderalis is troep, dat wil je niet. Pure Indicas en sativas zijn ook minder interessant voor de grower en kom je niet snel meer tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Limbic said:

Puur ruderalis is troep, dat wil je niet. Pure Indicas en sativas zijn ook minder interessant voor de grower en kom je niet snel meer tegen.

Dat snap ik dus niet want het zaadje zat in de wiet die ik altijd laat halen. Weet niet wat voor soort dat is, maar word er wel goed stoned van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat snap je niet? Welke wiet je koopt/krijgt?

Vraag die mensen welk soortje ze gekocht hebben en je hebt je antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Limbic said:

Wat snap je niet? Welke wiet je koopt/krijgt?

Vraag die mensen welk soortje ze gekocht hebben en je hebt je antwoord.

Zo makkelijk ligt dat helaas niet. Wat ik niet snap is dat het blad duidelijk overeenkomt met het blad van Ruderalis (zie link), ik stoned word van de wiet waar dit zaadje bij zat, maar Ruderalis erg weinig thc heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Pablo2k1 said:

Het is een vrouwtje.

Hoe weet je dit zeker? Komt "ze" uit een herma bestuiving of zie je al voorbloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Limbic said:

Hoe weet je dit zeker? Komt "ze" uit een herma bestuiving of zie je al voorbloei?

voorbloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond ook dat ze nogal heeft zitten strekken. Kan het niet zijn, dat ze door de stress van het strekken nog niet meer vingerige  bladen heeft aangemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Fearghus said:

Vond ook dat ze nogal heeft zitten strekken. Kan het niet zijn, dat ze door de stress van het strekken nog niet meer vingerige  bladen heeft aangemaakt?

Ik kweek 'm binnen en alleen met zonlicht (het is voor eigen gebruik) dus ik denk dat de lichtbron te ver weg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...