Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sojamelk

Eigen gemaakte zaadjes blijven in de groei

Recommended Posts

Olá, 

Ik heb eigen vrouwelijke zaadjes gemaakt, eerste keer, van de WW van mr. Nice’s reguliere zaadjes. Ik heb 3 planten behandelt met de zilverwater en de polen van elk plant heb ik ook op de andere twee gebruikt. 

Maar er is een probleem ze willen niet overschakelen naar de groei. Ik heb de zaadjes gebruikt in twee verschillende setups 2x3, maar van de zes heeft er maar een in de bloei geraakt. In beide gevallen waren ook andere soorten aanwezig en die zijn gewoon normaal afgebloeid. 

De vraag is wat ik eventueel verkeerd heb gedaan. Enigste wat ik kan bedenken is dat de polen van een plant mocht niet gebruikt worden op andere twee, of maakt dit niet uit. Ik heb verder geen info hierover kunnen vinden. 

Heeft iemand dit ook meegemaakt. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, alle drie. Polen van elk plant heb ik op andere twee gebruikt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel vreemd als de andere soortjes wel gaan bloeien. Heb je geen stek genomen om te testen hoe de moeder presteerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens dit is niet de eerste keer dat er me zoiets overkwam. 

Tijdtje geleden heb ik een ronde met de autoflowers gedaan. Onderander heb ik een AK47 autoflower van de GHS gebruikt.  Paar weken in de bloei waren alle verschijnselen van de bloei zichtbaar maar geen toppen. Andere hadden toppen van ongeveer week 5. Uiteindelijk heb ik hem weggegooid. 

Edited by Sojamelk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...