Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

APK

Verouderde sticky's in subforums

Recommended Posts

tis intelligentie of inteeltlicentie :verrygood

tsja ik snap ook de beste bedoelingen wel van jou @APK .

en al die stickies is ook allemaal nutteloos scrollwerk om bij de recente items te komen .

alleen zijn er geen mods meer en tis zo het is hier .

en daar wen je aan .

verders heb ik het gevoel dat het hier een ouwe jongens krentebol gebeuren is .

en dat de vaste wf-ers niet meer normaal kunnen reageren maar roetineus met een kwink en of cripties funny antwoord komen .

en wat wil je na duizenden keren vraag lezen en reaktie geven ?

net zoals de rollin stones tijdens een concert "" i can get no satisfation ""niet meer kunnen spelen alsof ze het gister hebben geschreven .

vaak hebben ze ook nog net geneukt ook .

:punk:

 

Edited by macerror
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuw leven in een oud lijk blazen.Afgelopen jaren is de repressie ook alleen maar toegenomen.Kleine thuiskwekers worden ook flink genaaid door het om & de dagburgermeester.Nachtburgemeester vindt het allang best, zolang er maar gefeest wordt.Met 200 kg sta je zo weer op straat, maar bij ontdekking van je kleine kwekerij kan je meteen een kartonnendoos opzoeken voor de komende 3 maanden, maar zal zeer zeker blijvend zijn.

FB speelt je gegevens door aan de hoogste bieder dus ook aflopende zaak & ook niet geschikt om kwekerijtje te laten zien.IG is big business, maar ook de vraag natuurlijk voor hoelang.

Vanaf volgend jaar heb je 5G, word je levend gegrild achter je laptop.Vrouwen zullen geen vibs meer nodig, wordt automatisch gestimuleerd door de omgeving & het opdringen van de slimme meter, die niet zo slim is als het lijkt, maar ja de japies zitten toch op afstand te kijken, wat er verbruikt is.

Terug naar het forum, het opschonen vergt tijd, energie & kost ook wat in de tijd dat er harde targets gehaald moet worden, dus het forum zal de komende tijd verder aanmodderen.

487494937_image(16).jpg.4cc0d7826218e0a1e7dbefbb291cb81f.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, APK said:

Ik snap alleen nog niet goed wat je bedoel met je zin dat gebruikers zelf verantwoordelijk zijn voor de sticky`s. Ik kan die niet aanmaken of verwijderen. Mijn oproep was juist gericht om minder sticky`s te hebben en niet 1 op 1 een verouderde te vervangen voor een nieuwe. Sterker nog, mijn basiskennis is nog lang niet op niveau om daarin een kwalitatieve bijdrage aan te kunnen leveren. Het opschonen van oude stickies is mijn inziens juist iets voor een moderator of Sannie zelf om daar eens naar te kijken. Maar hier verschillen we denk ik van mening over, en dat is prima. 

Gebruikers maken posts en deze promoveren naar stickies, hoeveel meer invloed wil je?
Het opschonen van stickies valt onder de verantwoordelijkheid van degene die ze gebruiken, niet onder die van een mod.

Als jij een stickie report met een duidelijke onderbouwing zal Sannie/Mod echt wel gaan kijken en aanpassen.
Ga je roepen dat het . en .. is in een topic zonder dat je verder concreet wordt dan heb je grote kans dat er niks gebeurt omdat je nu eenmaal niet van een mod of eigenaar van een forum kan verwachten dat deze zich daar actief mee bezig gaat houden. Het is geen betaalde baan:huh:

Zo ben jij dus mede verantwoordelijk voor de inhoud van het forum en dat staat los van kennis nivo.

 

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...