Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fearghus

Medical topic

Recommended Posts

Beste grow/blow/medicinale gebruikers. Aangezien ik zelf onze geliefde dames gebruik in rookbare en eetbare vorm, om medicinale redenen. Lijkt het mij interessant om een medicinale topic te starten.

Wat is de bedoeling van dit topic. Dat growers een korte samenvatting/smoke report neer schrijven in dit topic. Het kan zowel binnen als buitenkweek zijn. 

Welke informatie kan je neerschrijven? Hoelang van zaad naar oogst? Welke soortje is het? Fem, reg, auto? Indica, sativa, hybride? Kweekgemak. Scrogg, lst, ...? Aantal lichturen bij binnenkweek. Gebruikte medium. 

Wat zijn de medicinale eigenschappen en wat ervaar ik bij het roken? Ook recreatieve gebruikers, kunnen aangeven als ze bv. een verdovend gevoel ervaren, ze euforisch worden of juist hangerig. 

Het zou de bedoeling zijn om daar een database van te maken. Dus dezelfde soorten bij elkaar te zetten. Daar het gemiddelde van te nemen. Maar ook de info volledig te laten staan. Zodat je toch nog de verschillende ervaringen kunt lezen. Tal van factoren kunnen de kweek en ervaring beïnvloeden. Ieder mens is ook uniek en reageert anders. Maar toch lijkt het me interessant, om een database te hebben en zo een soortje te kunnen kiezen, aan de hand van ervaringen van onze medeforum leden.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets hebben we volgens mij al in de stickies uit de Medicinale hoek:D 

Ik heb ???? en rook ??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, alkaline said:

Zoiets hebben we volgens mij al in de stickies uit de Medicinale hoek:D 

Ik heb ???? en rook ??? 

Ja dat klopt. :D. Maar hier gaat het vooral over de medicinale effect en hoe makkelijk de plant te kweken is. Zodat mensen die medicinaal gebruiken, misschien gemakkelijker een soort kunnen kiezen om te growen. 

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...