Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Brabantse witjes

Opticlimate 6000 pro 4

Recommended Posts

Dag mensen van 't groene leven, 

Ik had laatst brokken aan m'n pro 4 omdat m'n circuit beveiliging gesprongen was.

Dus heb ik mijn printplaat eruit gehaald en een nieuwe erop gesoldeerd en hij doet 't weer, alleen doet ie nu raar met ontvochtigen dus denk ik dat ik een stekkertje op de verkeerde plek heb terug gestopt, de stekkers zijn allemaal genummerd maar er is geen logische volgorde in te bedenken. 

Dus nu is mijn vraag heeft er hier iemand toevallig een 6000 pro 4? Zoja zou je eens een foto kunnen maken van de printplaat (ja ik heb zelf ook foto gemaakt voordat ik begon maar foto verwijderd naderhand) zodat ik al m'n kabels eens ken checken of ik alles op de goeie plek heb gestoken. 

Je zou me hier echt heeeeeeeel erg mee helpen. 

Mvg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een schema mogen ontvangen dus ga vanavond naar m'n maatje toe om 't daar via het schema aan te sluiten en dan hoogstwaarschijnlijk opgelost. 

Mag slotje op topic 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd hoe het afloopt, dus niks slotje :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha..... Maar omdat er foutje in de pro 4 (al vanuit fabriek) zat heb ik toen een aanpassing gemaakt waardoor hij foutloos draaide, maar het relais wat ik ertussen had gezet was kapot gegaan dus daarom kregen we foutmelding en dachten we dus dat de kabeltjes fout terug gedaan waren maar het was het relais wat is gaan hemelen. Dus even wachten op een nieuw relais en dan is alles weer zoals vanouds..... 

Edited by Brabantse witjes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...