Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nattetosti

Eerste kweekje 2x amnesya powerstrain autoflower

Recommended Posts

Na inzoomen en goed kijken toch besloten te gaan oogsten. 

 

Haartjes waren bijna allemaal verkleurd en de trichomen zagen er mooi melkkleurig uit. Paar mooie flinke toppen van die schattige plantjes af gekomen!

Boven op zolder donker aan de waslijn gehangen even wachten nog en dan maar eens kijken of het smaakt! 

 

 

IMG-20190719-WA0051.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat het smaken en geniet van je oogst. :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat moment om over te gaan tot omhakken vond ik ook lastig. Maar de toppen zien er wel ok uit toch. 

Ik raad je wel aan om de wiet te gaan curen. Ik heb dat ook gedaan met mijn wiet. En nu na een tijdje komt de echt smaak steeds meer naar boven. Aanrader dus:P  geniet er van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er zeker prima uit! 

Onderin zaten nog wel een paar topjes waarvan ik vond dat ze iets langer mochten maar goed grotendeels zag er mooi uit!

Wat houd dat curen precies in als ik vragen mag ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat hou je volgens mij altijd wel van die kleine topjes. 

Ja curen is iets wat je kunt gaan doen als de wiet een beetje droog is na zo'n 5dagen of helemaal droog na 2 weken ongeveer. Je stopt de wiet dan in een afgesloten pot en laat die dan een tijd dicht zitten. Elke dag paar minuten open zetten. En dan na zo'n 2 weken zou de smaak veel beter zijn. Vergt wel veel geduld :P maar dit is een vlugge uitleg. Je kunt het beter even op internet zoeken. Daar leggen ze het toch met wat beter uit haha en verschillende ideeën erover. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er even wat over opgezocht lijkt mij het geduld wel waard! 

De toppen drogen mooi leg er straks even een paar appart om te proberen en de rest de potten in en dan nog maar een weekje curen! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Nattetosti said:

Heb er even wat over opgezocht lijkt mij het geduld wel waard! 

De toppen drogen mooi leg er straks even een paar appart om te proberen en de rest de potten in en dan nog maar een weekje curen! 

Ja het is wel echt het geduld waard. Ik had zelf 5 dagen gedroogd toen ik ze in pot had gedaan. Dat de buitenkant droog aan voelde. En inderdaad een weekje moet ook wel lukken. Maar ik zelf laat de wiet gewoon altijd in die pot zitten. Tot die op is natuurlijk haha:P

Ben benieuwd naar je resultaten en ervaringen ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht altijd dat de bloeiperiode in de buitenzon pas begint half augustus vanwege de dagen die dan pas korter gaan worden...

Hoe kan het bij jou al gaan bloeien dan?

Wel mooi!

Succes man!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Tony Soprano said:

Ik dacht altijd dat de bloeiperiode in de buitenzon pas begint half augustus vanwege de dagen die dan pas korter gaan worden...

Hoe kan het bij jou al gaan bloeien dan?

Wel mooi!

Succes man!!!!

Is een nieuw soort zaad dat ze zo gecreëerd hebben dat het vanzelf gaat na een aantal weken groei. Autoflowers noemen ze dat! Ideaal is het! :P:punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...