Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wanda

huis uit!

Recommended Posts

ik ben gepakt bij mijn ouders thuis met 236 plantjes!nu moeten mijn ouders hun huis uit omdat er al vaker gekweekt zou zijn maar dat is nooit bewezen!wat nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede advocaat nemen !

dat is de enige raad die wij van hieruit kunnen geven

als het nooit bewezen is en ze kunnen het nu ook niet hard maken kan je er ook niet voor veroordeelt worden

Edited by gr33nf!ngers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Op de Keizersgracht in Amsterdam :D Moskowitz ofzo :smoke Ik hoop dat je al heel veel oogstjes gehad hebt, dan kan je deze beste man betalen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja, je ouders zijn verantwoordelijk, dus als zij het toestaan....

 

idd advocaat nemen, op vermoedens kun je niet veroordeelt worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij een huisuitzetting moet altijd de rechter te pas komen , de huiseigenaren kunnen dit niet zonder rechter beslissen, nooit !!

 

Heeft de rechter daarover al geoordeeld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit met t zelfde probleem bij een maatje inmiddels goeie advocaat in de armen genomen maar nu staat wel in t huurcontract dat t verboden is ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren ik hou jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
zit met t zelfde probleem bij een maatje inmiddels goeie advocaat in de armen genomen maar nu staat wel in t huurcontract dat t verboden is ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren ik hou jullie op de hoogte.

Kan je niet meteen wat meer info geven? Had je maat zijn huis vol, jatte die stroom enz enz enz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALs je ouders het hebben togestaan dan is ut ook gedeeeltelijk hun eigen schuld :verrygood Hoewel jij het natuurlijk wilde en ervan profiteerde ga ik ff vanuit. Oftewel om nouw opeens je voor 100 % schuldig te voelen tegen over je ouders is ook niet terecht vind ik.

 

Verder vind ik die opmerking die iemand maakte : "Ik hoop dat je er nu van gelleerd hebt" Een beetje zwak op dit forum ,want laten we toch wel stellen dat hier 99 % van de mensen op het forum er niet bepaald tegen zijn om planten te kweken :D

 

Nouw jah verder heel veel suc6 ermee!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...