Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

julius

Beste goedkope Waterpijp/Bong

Recommended Posts

Ik zoek naar een goedkope Waterpijp/Bong.

Hij hoeft niet heel groot te zijn, maar het liefst wel van goede kwaliteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat niemand op Julius heeft gereageerd. Forum heeft zijn beste tijd gehad, zo lijkt.

Waarschijnlijk heeft hij al een bong, maar mochten anderen dezelfde vraag hebben en op zoek zijn, wil ik wel een advies geven. (heb zelf heel wat bongs verzameld en gebruikt in de loop der jaren)

Koop in ieder geval een bong van glas. Van elke bong wordt je stoned, dus dat is het probleem niet. Wil je iets goedkoops, koop gewoon een rechttoe rechtaan bong, zonder percolators e.d. Liefst wel eentje van zo dik mogelijk glas, zodat je deze niet snel kapot kan stoten ofzo. Een glasdikte van minimaal 4 mm is toch wel handig. Qua grootte is het een persoonlijke kwestie wat je fijn vind. Ik heb ze het liefst tussen de 30 en 40 cm. Te klein is, ja, te klein :-) En te groot is te onhandig.

Zelf koop ik mijn bongs tegenwoordig gewoon online bij waterpijp-bong.nl. Er zijn zat andere shops, maar met deze heb ik goede ervaringen.

Succes met de zoektocht!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit!  

Heb net zelf een nieuwe bong gekocht (vorige van tafel laten vallen, vond ie niet zo leuk) Ook een percolator bong, maar met ash catcher. Zodra ik weer wat meer geld heb, ga ik voor een dikkere bong. Maar met deze ben ik nu zeer tevreden:

https://www.waterpijp-bong.nl/bongs/glas/amsterdam-xxx-ash-catcher-perc-ice-bong-headshop

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...