Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

JackyH80

White widow onder spydr

Recommended Posts

Morgen start week 3 maar ik heb nog bijna niks van echte bloeiverschijnselen. Heb mooie kleur, en zijn bladeren bij van 11 vingers maar bloei bijna niks.  Echt raar, iemand tips??  Ik ga dalijk toch eens flink snoeien want dit wordt anders een focking jungle.  

Dacht dat het beter ging met zaden maar zoals het nu gaat pak ik de volgende keer  weer die stekkies.20190618_124147.thumb.jpg.d710de5422374c291186aedd2025362d.jpg

20190618_124154.jpg

20190618_124204.jpg

20190618_124208.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaden zijn altijd langzamer met in de bloei gaan dan stekken. Zaad is leuk voor een tentje met 4-5 plantjes, anders zou ik altijd stekken nemen. Die groeien namelijk allemaal gelijk, hebben dezelfde genetica en zijn sneller en gelijkmatiger klaar. Bij zaad is het een grabbelton hoeveel verschillende pheno's je gaat krijgen, allen hebben verschillende afbloeitijden en aangezien jij op een strak schema zit met 2 tenten heb je niet de luxe om ze nog een paar weken extra te laten afbloeien om die laatbloeiertjes ook mooi af te rijpen. 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eens flink gesnoeid,zal wel te veel zijn maar boeie,is meer een soort test want van deze ronde verwacht ik toch al niet meer al teveel . Het is dat de warme periode eraan komt anders had ik ze nu per direct eruit getrokken en nieuwe stekken besteld.   De plant linksvoor heb ik niet gesnoeid want dat is vanaf het begin een heel vreemd geval.  

20190618_143307.jpg

20190618_143258.jpg

20190618_143306.jpg

20190618_143623.jpg

20190618_143315.jpg

20190618_143319.jpg

20190618_135843.jpg

20190618_143239.jpg

Edited by JackyH80

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn opbrenst is ook klaar,  had ik niet gedacht maar het totaal was 910gram. Ben daar echt dik tevreden over! Super!!! En alles lekkere dikke compacte toppen.

En dan te bedenken dat ik weer zwaar heb liggen kutten met de ph op het begin, en buiten een emmertje geen co2 heb toegevoegd,  de bluelab ph controler heeft de doorslag gegeven, topaankoop was dat, naast de spydr2i   himself natuurlijk. 

ik ga nu denk ik zeker weer voor dezelfde stekken ipv dit gezeik met die zaailingen, deze genetica heeft zich bewezen, zonder problemen zoals deze keer moet een dikke kilo er wel inzitten de volgende keer.  Enige probleem wat ik de komende 2maanden verwacht is warmte. 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag me af of je het nou echt aan zaadplanten kan wijten. Ik heb nog nooit met iets anders dan zaadplanten gekweekt en nog nooit geen zichtbare bloei gezien 2 weken na het schakelen. Aangezien het bij alle planten zo is, heeft het iig niet met pheno verschil te maken. Neemt natuurlijk niet weg dat pheno verschil een nadeel is bij zaadplanten

Dit is dag 14 van mijn huidige zaad ronde..

20190614_205720.jpg

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, cannarie said:

Vraag me af of je het nou echt aan zaadplanten kan wijten. Ik heb nog nooit met iets anders dan zaadplanten gekweekt en nog nooit geen zichtbare bloei gezien 2 weken na het schakelen. Aangezien het bij alle planten zo is, heeft het iig niet met pheno verschil te maken. Neemt natuurlijk niet weg dat pheno verschil een nadeel is bij zaadplanten

ja weet het verder ook niet, de stengels en bladeren zien er toch heel gezond uit. Heb echt heel veel bladeren met 11 vingers erbij gehad.  Ph was altijd goed en temp en rh waren ook goed. En groeide werkelijk als kool, misschien had ik achteraf gezien eerder naar 12/12 moeten schakelen maar dat zal niet aan de niet-bloeiverschijnselen te maken hebben.   

Wat ik wel duidelijk zag is dat de zaadplanten veel sterker zijn ,oa natuurlijk door de penwortel die als een raket naar onder schoot, en geen ziektes. Maar dit gezeik kost me te veel tijd en ik heb maar 52 weken per jaar dus ga ik weer verder met mn stekkies, ik weet namelijk nu precies hoelang ze ongeveer nodig hebben .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe ronde, gisteren stekken gekregen, heb ze maar meteen met spintspul behandeld want lijkt op tekenen van spint.  Daarnaast heb ik aptus all-in-one liquid erbij gegooid, schijnt goed te zijn ter bescherming bij warme weersomstandigheden.  Heb ook nog auxine bio groeiverbeteraar gekocht (ook voor de warme toestanden) maar mag je pas bij week 2 mee beginnen.

Lampen heb ik tot 30% gedimd en heb ze flink omhoog gehangen zodat het geen 40° gaat worden. Dan maar wat langer laten groeien.  Tot nu toe is het nog maar rond de 33° , dat valt reuze mee want buiten is het 36°.   Had mn afzuiger ff uitgezet  (hij stond op 5%) , daarna mn hele tent vol met stoom en een lv van 95% ,haha heb ik 'm toch maar weer aangezet.

Deze ronde wordt een uitdaging, hoop op een slechte zomer Haha 

20190625_140837.jpg

20190625_140831.jpg

20190625_140826.jpg

20190625_140818.jpg

20190625_140812.jpg

Edited by JackyH80
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie stekken, die van mij zijn hele ini mini stekjes vergeleken met die van jou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik vond er hier een paar extreem grote bij. Was er deze keer niet heel blij mee, twee waren zo groot die heb ik wat dieper erin geduwd haha. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheelt je wel voorgroei, ik had ze wel met jou willen ruilen :D

Ik heb nu 1 week groei achter de rug maar als nog staan ze er kleiner bij :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met de mooie opbrengst. Weer een bewijs dat het top spul is van Fluence. Nu op naar de kilo! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Head Honcho said:

Gefeliciteerd met de mooie opbrengst. Weer een bewijs dat het top spul is van Fluence. Nu op naar de kilo! 

thanks man! Was ook echt redelijk onverwacht, ik ga altijd van het ergste uit en schat altijd laag in, was daar op een gegeven moment een beetje in doorgeschoten haha, had zelf toen gedacht dat ik al blij zou zijn met 1 op 1 ,dus 630 dus. Was gelukkig iets meer geworden. Godzijdank!  Meteen die lamp al dubbel en dik eruit gehaald.

Stekken staan nu , hopelijk gaat het deze keer vanaf het begin beter dan de vorige keer, helaas 18uur per dag tussen de 30-36graden met een gedimde spydr, hoe is het bij jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed alleen ook warm, ligt nu te drogen bij 30 graden. Het is dus 30 graden zonder lamp aan haha. Het is niet anders. Voorgroei hokje is 32 met lamp aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt het is nagenoeg droog al. Laat het tot morgen liggen dan weet ik zeker dat het goed droog is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...