Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leuke Hobby

Klok per ongeluk 14/10

Recommended Posts

Per ongeluk 14 uur licht gegeven

na 21 dagen kwam ik erachter. Nu heb ik een paar Indicas tussen de amnesia en die doen normaal en zijn gewoon gaan bloeien en groen van kleur. Toppen gaan ook normaal.

de amnezen daar en tegen kregen geen toppen maar slechts bloeiharen. Nu staan ze inmiddels alweer 17 dagen op 12/12 en vormen ze wel topjes maar ze doen raar. Denk door de 14/10 hebben ze tussen groei en bloei ingezeten. Veel geel blad en een zieke indruk. Ik heb een nieuwe voedingslijn (ook dat nog) van Bioquant waarbij de aarde gevoed wordt en niet de plant direct.. biologisch zeggen ze. 

 

Ik heb de Gs aangegeven dat ik denk een stikstoftekort omdat de amnezen sativa zijn en dus veel groter groeien. Zij denken gewoon meer voeden. Wat denken jullie? Ik heb al zwaar gevoed maar het is alleen maar geler geworden. 

Dacht eerst aan te nat maar ik heb 2 dagen geen water gegeven en ze waren toen best wel droog al. 35 liter kuipen..

 

 

 

 

704DB64B-BA39-4B5E-A446-6B792524DC69.png

Edited by leuke Hobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia's gaan in vergelijk een stukje trager de bloei in dan een Indica..

Je Nezen willen eten maar of ze dat zomaar kunnen hebben (een flinke EC verhoging) is de vraag met de stress waar ze nu mee handlen.

Misschien een topdressing doen van wat biotabs zodat je niet van onder- doorschiet naar overvoeding?

Beter opletten, je planten gaven al veel eerder aan dat ze niet lekker in hun vel zaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lastige met die bio voeding (OH) is dat je niks kan meten. De dosering is laag 1L op 600L, middel is 1L op 300L of hoog 1L op 150L. Ik heb het laatste gedaan. Lijkt wel of de plant het niet aangereikt krijgt. Ik heb ook bladvoeding gespoten maar dat lijkt weinig te doen. 

Ik denk om maar ff een kannetje canna te halen en gewoon 1.8 EC aan te houden

Edited by leuke Hobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je wel de volledige lijn van bioquant in gebruik?

Als je de aanbevolen Mg en andere toevoegingen niet gebruikt kan daar het probleem zitten.

Planten maken indruk dat ze oa calcium tekort komen.

Ik zie in schema's geen afwijking in hoeveel je geeft van elk van de flessen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij werd verteld dat alleen “Bloom” voldoende was. Natuurlijke voeding die je aarde bemest zodat de plant kan pakken wat ie nodig heeft en er verder geen zoutvorming van kwam. Ik hem van het weekend alleen water gegeven en vanaf nu Canna gebruikt, gewoon Flores. Ph 6.4 (vanzelf zonder ph-) en Ec 1.7

ook waterstof peroxide toegevoegd, 240 ml op 100 liter water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check altijd schema's en verslagen van anderen mbt voeding voordat je ermee aan de slag gaat zou een les kunnen zijn die je hieruit leert:search:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...