Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
King_Kush

Paarse Stengels, Gele Bladeren?

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Het kweken van een wietplant is niet altijd even makkelijk, het is vallen en weer opstaan. Van het ene probleem naar het andere probleem.

Deze probleempjes zijn nog vrij onschuldig geweest en met logisch denkvermogen en internet makkelijk op te lossen, maar nu zit ik toch even met de handen in het haar...

Het is mij opgevallen dat mijn auto Daiquiri Lime paarse bladstengels en stammen aan het vertonen is, ook beginnen de grote (schut)bladeren geel te worden, verdorren en schrompelen in elkaar. De overige dames vertonen dit niet... wel moet ik er even bijzeggen dat ze in de bloei staan en dat de desbetrefende plant ongeveer 2 weken eerder is gaan bloeien dan de andere.

Ik kwam iets tegen over een fosfortekort? Maar dit zou dan alleen over de paarse stengels gaan, niet de gele bladeren. Overigens lijkt mij dit vreemd want kou heeft hier geen invloed op aangezien de laagste temp. in mijn tent 18,3° was en maximaal met de lamp aan ongeveer 23° is. En geef ik ze ook de juiste voeding.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Bedankt!

 

4664F54C-39E6-4D6D-90AE-A1EEFB992B30.jpeg

AAD6AA5F-7D8B-4C41-A95E-067925FFAF0E.jpeg

CDE9A066-937B-42AC-AC1E-B27D5D803E2F.jpeg

C78CB3E7-B46B-42CA-A4E0-07407F09B13D.jpeg

Edited by King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de autoflowers, veel vlugger hun reserves aanspreken en in herfst gaan, ook al geef je voeding. Hier juist het zelfde, pheno 1 van de GG#4 begon dat ook eerst te doen, maar die is dan ook bijna klaar, de rest kopieert het gedrag maar trager omdat ze later afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De volgende ronde  binnen na het buitenseizoen worden reg. Buiten deze zomer auto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Fearghus said:

Ik denk dat de autoflowers, veel vlugger hun reserves aanspreken en in herfst gaan, ook al geef je voeding. Hier juist het zelfde, pheno 1 van de GG#4 begon dat ook eerst te doen, maar die is dan ook bijna klaar, de rest kopieert het gedrag maar trager omdat ze later afbloeien.

Maar dat is dan alleen de reden waarom de bladeren geel worden en afvallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij toch. Vermoed bij u ook. Maar ik ben nog een leek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...