Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
King_Kush

3-vingerige plant

Recommended Posts

Gegroet!

Zoals sommigen misschien weten ben ik momenteel bezig met mijn eerste binnenkweek. Met de 3x daiquiri lime gaat het uitstekend maar zoals altijd zit er toch een zwart schaap tussen... Het gaat hierbij om een Critical Cheese autoflower van Zamnesia huismerk. Deze maakt vanaf het begin van haar leven bladeren met 1, 2 of 3 vingers aan. Lijkt mij een genetisch puntje. Nou zit deze plant ongeveer een weekje of 3/4 in haar bloei maar zij maakt nu vreemde toppen aan (zie foto’s) en ben ik bang dat de toppen die zij ontwikkeld simpelweg flut wordt.

Is deze dame nog de moeite waard? Want hoe minder bladeren hoe minder fotosynthese des te minder goede opbrengst toch? Overigens wordt het redelijk krapjes in mijn tentje dus wat extra ruimte is altijd fijn^_^

Bedankt!

 

27341511-436D-44D5-9635-2F8299933366.jpeg

E287510F-5250-495B-B926-0FBA0507272F.jpeg

6C7D664F-FB0C-457C-B3C1-8B5A47C94195.jpeg

12586C22-2DFF-46F2-9061-45B60E875171.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar klopt toch iets niet. Ik zou mailtje sturen naar Zamnesia. Ik heb dezelfde staan in mijn tent. Ook gratis zaadje CC.

Week 5

20190401_195846.thumb.jpg.a5bde9e895de531d0f34eb32a6ba9758.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan die topjes gebruiken voor edibles  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Fearghus said:

Daar klopt toch iets niet. Ik zou mailtje sturen naar Zamnesia. Ik heb dezelfde staan in mijn tent. Ook gratis zaadje CC.

Week 5

20190401_195846.thumb.jpg.a5bde9e895de531d0f34eb32a6ba9758.jpg

Ja inderdaad, daar klopt iets totaal niet... maar ga niet moeilijk doen om een zaadje dat ik gratis heb gekregen. Goede reclame van Zamnesia weet ik ook weer dat je niet voor de huismerkzaden van Zamnesia moet gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Fearghus said:

Je kan die topjes gebruiken voor edibles  

Ja kan wel, maar ik weet niet of dat de moeite waard is... kost toch tijd, voeding, ruimte die mijn andere planten meer nodig hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is ook een feit. Als het weer zou zijn als de vorige dagen, gewoon buiten zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Fearghus said:

Ja dat is ook een feit. Als het weer zou zijn als de vorige dagen, gewoon buiten zetten.

Tja, dat blijft weer een tijdje bagger dacht ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dame is niet de mooiste maar de topjes zien er toch niet verkeerd uit? Alles bij elkaar levert toch nog wel iets op, al is het niet veel.

Als je het niet de moeite waard vind haal je dr om en anders wacht je nog even en bloei je dr af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/1/2019 at 10:22 PM, King_Kush said:

Ja inderdaad, daar klopt iets totaal niet... maar ga niet moeilijk doen om een zaadje dat ik gratis heb gekregen. Goede reclame van Zamnesia weet ik ook weer dat je niet voor de huismerkzaden van Zamnesia moet gaan.

Ik vond mijn mooiste pheno ooit in een gratis Choco Haze zaadje van Zamnesia, daar stek ik sindsdien met veel plezier van!

Edited by pindarots123

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Limbic said:

Dame is niet de mooiste maar de topjes zien er toch niet verkeerd uit? Alles bij elkaar levert toch nog wel iets op, al is het niet veel.

Als je het niet de moeite waard vind haal je dr om en anders wacht je nog even en bloei je dr af.

Hmm ja, misschien heb je wel gelijk. We wachten het even af :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, pindarots123 said:

Ik vond mijn mooiste pheno ooit in een gratis Choco Haze zaadje van Zamnesia, daar stek ik sindsdien met veel plezier van!

Achja misschien heb ik gewoon ongeluk gehad! Kan altijd gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...