Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kees A

MegaCrop in Europa verkrijgbaar

Recommended Posts

Op Amerikaanse forums was er altijd al veel over te lezen: MegaCrop van het bedrijf GreenLeaf Nutrients.

image.png.fceee4d72ff6d4a35c5eabe8debba24b.png

 Het is een zak met droge voeding die je nog moet oplossen in water. Volgens de producent veel goedkoper dan de concurrent.

Voordelen zijn (volgens de producent, maar ook volgens vele leden die het gebruiken) dat het maar 1 component is, dus niet A en B of nog een 3de component.

Ook gebruik je voor groei en bloei dezelfde voeding.

Supplementen zijn niet nodig, omdat die (wederom volgens de producent) allemaal al in de basisvoeding zitten.

Wel hebben ze een beperkt aantal supplementen voor de kwekers die toch iets extra's willen. 

  

image.png.2e2ce2f3f36b3f29e345349084747df7.png

 

image.thumb.png.fa75ff2bd5a5ba5ec2b32e1532602971.png

 

 Ben benieuwd of het in Nederland zal gaan aanslaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een plant heeft in het begin andere behoeftes dan aan het eind, ik zou het zelf niet gauw gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn inmiddels vele gebruikers en ook veel growjournals.

Die gebruikers zijn bijna stuk voor stuk erg tevreden.

Nu weet ik natuurlijk niet wat hun verwachtingen zijn.

Maar er zitten in ieder geval ook growers bij die met een normale voorgroei en normale bloei onder een normaal oppervlakte en onder led zeer indrukwekkende cijfers claimen te halen.

2 gram per watt en meer. Waarmee ik zeker niet wil zeggen (of geloven) dat dit alleen aan de voeding ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ niet alles op internet moet je zomaar aannemen..

Maar een keertje uitproberen kan uiteraard geen kwaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem zeker niet alles aan. Maar het gaat ook om de hoeveelheid growreports en positieve berichten.

Maar wat ik ook zeker niet aanneem zijn de verhalen van voedingslijnen die ons vooral heel veel water verkopen.

 

Er zijn ook growers die zo hun twijfels hebben (inderdaad met het argument dat Fatamorgana hierboven gaf.

En die dan een gratis proefpakket aanvragen en een side by side test gaan doen. Daar komt natuurlijk al weer iets meer uit.

 

Ik volg in ieder geval de growjournals op de voet en ben benieuwd of je er nu ook meer op Engelse forums over gaat lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...