Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sam1604

Wanneer starten met buitenkweek (autoflower)?

Recommended Posts

Goedemorgen,

I.v.m. vakantie in augustus wil ik dit jaar wat eerder (vorig jaar eind mei) starten. Zou ik, als het weer zo blijft, over een week of twee kunnen beginnen? Ik heb de mogelijkheid om de potten even in garage te zetten mocht het toch nog een keer gaan vriezen 's nachts. Ik weet dat je het beste kunt wachten tot na IJsheiligen maar ik wil graag alles (incl. curen) klaar hebben als ik op vakantie ga. Graag jullie mening en tips!

 

p.s. Weet iemand of weedforum.eu uit de lucht is??

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan zelfs vandaag nog beginnen,:D
maar zou er wel een lampje (ergens in het kleurenspectrum 6000k-3000k) boven hangen om bij te schijnen (we zitten momenteel op 13.5 licht uren), voor de momenten dat ze niet buiten staan.

denk ook alvast na over een plan B, moest je je deadline niet halen.

veel pelzier met het buitenseizoen alvast! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie. Maar ik ga er vanuit dat ik ze eventueel alleen 's nachts binnen moet zetten. Normaal gesproken zouden ze dan (buiten) toch ook geen licht krijgen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met bij schijnen bedoel ik het aantal licht-uren aanvullen tot het ongeveer even lang licht is als de periode rond 11mei (16.5uur licht) of langer (bv: 18uurtjes zoals de meeste binnenkwekers aanhouden).

Zou ergens tussen de 3 tot 4.5 uurtjes lamp aanzetten zijn.

Onder het motto licht = gewicht (en ontwikkeling)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflower of fem?

Als je snel klaar wilt zijn moet je voor een auto gaan, mits alles mee zit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...