Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pekingeend

Beste zadenbedrijven Anno 2019

Recommended Posts

Ik zou graag willen weten wat voor ervaringen mensen hebben met zadenbedrijven tot nu toe. 

Een top 5 lijst voorbeeld.

Graag de punten benoemen die jij hebt ervaren welk merk zaden- soort- opbrengst en waarom jij het goed vindt of slecht.

 

Mijn top 5  lijstje die ik zou aanbevelen:

Critical kush van barneys farm: Een echte opbrenger, heel stabiel en makkelijk te kweken wel makkelijk vatbaar voor schimmels 7/8 weken

Choco Cheese: Heerlijke wiet normale opbrenger 8.5week. Makkelijk te kweken groeit snel en niet snel vatbaar voor schimmel

Critical van Hy seeds: Deze wiet  was super easy te kweken de planten leken bijna zelfs uit stek te komen zo erg leken ze allemaal op elkaar. Zeker aan te raden als eerste kweek. Prijs kwaliteit zeer goed

Bubble Hy seeds: Een echte opbrenger en ook makkelijk te kweken blijft lekker klein als een struik. Een typische indica. Prijs kwaliteit zaad zeer goed.

Glueberry OG Dutch passion: De lekkerste wiet die ik tot nu toe ben tegengekomen. Plakkerig en mierzoet. Geen opbrenger maar gewoon middelmaat. 8.5 week tot 9 weken bloei.

 

Top 3 niet aan te raden:

 

Honey cream (fast version) Royal queen seeds: ik snap wel waarom die fast version wordt, genoemd super snel maar wat verwacht je dat er aan komt... mini topppen.

Royal creamatic Royal Queen seeds:  Veel verschillende phenos, geen opbrenger. De smaak was wel ok.

Critcal 2.0 Dinafem: Hier was ik echt de mist in gegaan. Je zou verwachten een typisch makkelijke soort die zelfs volgens hen nog verbeterd zou moeten zijn. Integendeel. Totaal geen opbrenger, van de 70 zaden was alles verschillend op 2 stuks na. Volgens dinafem zou het een 7.5 week plant moeten zijn nou dat ook niet, minimaal 9 weken. Dit was echt om te janken.

 

 

 

 

20180611_171407.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pekingeend had je die critical en bubble van hy seeds uit bulk? Ik ben toevallig op zoek naar bulk maar met een goede kwaliteit zodat ik geen hok ellende krijg.

Ik zelf ben tog nu toe tevreden met de bubblegummer van female seeds. Wel wat pheno verschillen.

De critical van rqs is ook wel goed mooi compact en snel klaar maar dat waren er maar 2 dus daar kan ik niet echt iets over zeggen.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had die critical van hy seeds en die was zeer stabiel had ze inderdaad bulk gehaald. Moet wel zeggen dat de bubble van hy seeds ook goed oplevert en van betere kwaliteit is. Maar er zitten wel een aantal pheno verschillen erin. Had met growerschoice ook 1 goede ervaring maar ook heb ik wel slechte ervaringen erover gehoord. Als je voor bulk wilt gaan raad ik je zeker de bubble aan omdat ik die het meest recent hebt gedaan, echte dikke cola´s en je krijgt zeker geen spijt van wat ie gaat opbrengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...