Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hokipoki

Critical uit zaad

Recommended Posts

22 hours ago, Hokipoki said:

Dag 39

 

Gaat prima, vraag me alleen af of de lv van 70% in het donker niet wat aan de hoge kant is en wat eventueel eraan te doen.

Dan krik eerst je nachttemperatuur op en/of je afzuiging harder laten draaien in de nacht, plus je circulatie, zeker gezien je eerdere verloop in de cyclus.

Misschien dat je ruimte ook te snel afkoelt en opwarmt bij het uit- en aanspringen van je lampen en kan aanleiding geven voor ellende dadelijk en daar zit jij niet op te wachten, evenmin op commentaar achteraf.

 Dit is slechts 1 van de redenen waarom ik zelf een verschil tussen dag en nacht aanhoudt van max 4-6 graden....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 35 bloei,

Omdat de dames te zwaar gaan worden deze wwwk de toppen van ondersteuning voorzien. Natuurlijk te laat, maar ik had niet de verwachting dat de toppen zo groot zouden worden. Maar ik klaag niet.....

20190512_131348.jpg

20190512_131457.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, altijd leuk als de toppen  te zwaar worden. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis weer even geleden. Laatste week gaat het to h niet zo denderend opeens. 1 dame heb ik omgehakt, die leek toch rot. Ik zit inmiddels op de 52e dag, en deze week gaan ze om. Denk dat er 2 of 3 niet zo lekker zijn, maar ik laat ze de laatste paar dagen maar staan. Het zijn de dames die in 1 hoek zitten die het niet lekker doen. Volgende keer denk ik dat er een betere ik luchtstroom  dmv fannetje van 2 kanten moet komen. We gaan het zien van de week...

20190525_205751.thumb.jpg.d952bd9455511ddfda2e07c596053211.jpg

20190525_205813.jpg

20190525_205743.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Hokipoki said:

1 dame heb ik omgehakt, die leek toch rot.

je hebt toch wel gecheckt na het hakken?

Het kan aan mij liggen maar het lijkt er verdacht veel op dat er nog een aantal verotte toppen tussen staan.

Hoe ver van het einde zijn ze nog?

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis nu klaar, de boel gaat om. Ik heb me verrekend nl. Dacht dat ze 8 weken nodig hadden maar blijkbaar is 7 de max. Tot vorige week zag alles er toppie uit

Edited by Hokipoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...