Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CBD12

Autoflower of regulier zaad?

Recommended Posts

Ik verplaats mijn topic maar even hierheen want het guerrilla gedeelte lijkt aardig stil te zijn. 

ik ga half mei beginnen met mijn eerste guerrilla kweek starten.
het is een super goede plek die moeilijk bereikbaar is zonder bepaalde hulpmiddelen, die niet iedereen heeft;)

ik twijfel alleen nog heel erg tussen het gebruik van autoflowers of 'normale' planten
ik denk zelf meer dat de auto's geschikter zouden zijn, door het snel klaar zijn voor de natte periode, maar ik heb gelezen dat auto's vaak niet geschikt zijn voor guerrilla, waarom heb ik nog niet echt kunnen achterhalen. ik denk dat de reden daarvoor misschien is dat normale meer opbrengst hebben en iets meer vergevingsgezind zijn.


 

 
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je  kan het best vroegbloeiende purple hebben .

ik geloof dat dutch passion die verkoopt .

rooie libanon kan ook .

deense soorten ook .

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zet je niet beide? :whistle: 

Het enige wat ik kan bedenken bij het "uitzetten" van autoflowers, is dat ze verdrongen zouden kunnen worden door de natuurlijke begroeiing.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto’s worden inderdaad niet erg groot in vergelijking met fem terwijl die wel eerder klaar zijn dan de fem. Het heeft allemaal zo zijn voor en nadelen.

Ikzelf zal voor autoflower gaan. Optijd klaar, minder kans op toprot, geen gedoe met verduistering (mocht je dat willen doen) en zijn simpelwel makkelijker te kweken :) 

Edited by King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...