Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CBD12

autoflower of regular

Recommended Posts

ik ga half mei beginnen met mijn eerste guerrilla kweek starten.
het is een super goede plek die moeilijk bereikbaar is zonder bepaalde hulpmiddelen, die niet iedereen heeft;)

ik twijfel alleen nog heel erg tussen het gebruik van autoflowers of 'normale' planten
ik denk zelf meer dat de auto's geschikter zouden zijn, door het snel klaar zijn voor de natte periode, maar ik heb gelezen dat auto's vaak niet geschikt zijn voor guerrilla, waarom heb ik nog niet echt kunnen achterhalen. ik denk dat de reden daarvoor misschien is dat normale meer opbrengst hebben en iets meer vergevingsgezind zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, rawrrawr said:

autoflower. zie pm.

Daar schieten we wat mee op. Bedankt voor je leerzame bijdrage!

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2019 at 6:01 PM, CBD12 said:

ik twijfel alleen nog heel erg tussen het gebruik van autoflowers of 'normale' planten
ik denk zelf meer dat de auto's geschikter zouden zijn, door het snel klaar zijn voor de natte periode

In de nacht en ochtend heb je, vooral guerilla, veel mist en dauw. Een gezonde reguliere kan hier beter tegen en zijn ook wat hoger. Een kleine autoflower kan op het eind in enkele dagen weg gerot  zijn.

Maar er zullen waarschijnlijk best rotbestendige autoflowers zijn alleen ik weet niet welke soort dat daadwerkelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek hier al jaren auto's buiten, nog nooit last van rot gehad. 
Maar dan oogst ik altijd in juni, juli of augustus. Als je nog een late ronde auto's doet heb je er mss meer last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal begin mei beginnen denk ik, miss ten laatse half mei met buiten speeltijd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg dat als je autoflowers guerilla zet.....
je eerst de vegetatieve periode achter de rug hebt voordat ze naar buiten gaan.

Als je buiten gaat kiemen word het lastiger,en een groter plantje aan het eind vd vegetatieve periode zal beter/sneller uitgroeien tot iets moois.
Het  3 weken oude plantje is namelijk veel vitaler dan een stukje taugé net uit zaad.:lol:

Pas op met slakken,een autoflower is zo opgegeten.
 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga idd ook eerst voorgroeien binnen en dan hop buiten. Maar geen guerilla. 

Ja die  slakken,  had al gezien dat ze van mijn aardbeienplantjes hebben  gegeten. Ik zal biologische  bestrijding gebruiken.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bier :D of kopertape.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, bier gebruikte ik in mijn buitenkweek ook, half ingegraven in de volle grond in bekertjes, later speciale vallen. Nu zal ik ook kijken voor biologische verdelging. Ah koperdraad dat wist ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de vele reacties. 

Ik denk ik toch voor reguliere zaden ga. 

Welk soortje zouden jullie aanraden die vooral rotbestendig en natuurlijk ook veel opbrengst :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...