Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CBD12

opbrengst autoflower 15 liter pot.

Recommended Posts

ik ga dit jaar een guerrilla kweek starten, hiervoor ga ik 20 purple af plantjes neerzetten. 
ik wil dit graag doen met 15 liter potten en die in te graven, wat kan ik ongeveer verwachten aan opbrengst per plant. heb al één keer eerder een buitenkweek gedaan met 3 planten maar die zijn ontdekt, dus heb wel een beetje ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is onmogelijk te zeggen. Kijk miss naar de gemiddelde oogst outdoor en doe dan daar maar een heel deel van af, want je hebt veel te veel factoren die het kunnen beïnvloeden, van weer tot ongedierte. 

Waarom ga je ze in potten inplanten? Beter een kuil maken en vullen met wat light mix dan kunnen ze hun volledige grootte en miss opbrengst behalen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik koop de zaden via via, hij zegt dat de planten anders 5 maanden groeien en 2 meter hoog worden, maar dit lijkt me sterk voor autoflowers. hij suggereerde om ze in 15 liter potten te zetten zoals die zelf ook doet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zullen het wel geen auto's zijn. Groeitijd  heeft niets te maken met volume van uw pot, maar met aantal lichturen  Bij auto's gaan ze vanzelf bloeien. Gewoon vlug soortje kiezen. Met korte kweektijd en daar nog een weekje of twee bijtellen.

Bestel gewoon zaadjes online Sannie, Zamnesia, enz. Dan weet je tenminste wat je hebt.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Meter autoflower is wel mogelijk, had ik vorig jaar in mijn kasje ook. Moest bijna een gat in het zeil knippen:P

Maar 5 maanden groei lijkt mij stug... Koop de volgende keer goede, vertrouwde en bekende zaden dan weet je een beetje wat je kan verwachten en kun je kijken naar ervaringen van andere kwekers.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...