Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

nibor derden

ik zal mij even voor stellen

Recommended Posts

hey allemaal 

ik ben nibor derden en man van 33 jaar van het antwerpse 

ik ben nooit een voorstander geweest van wiet eerlijk gezegd was ik er zelf beetje tegen !!!

maar alles is pakweg 6 jaar geleden verandert mijn vrouw is ziek geworden ( kanker ) we zijn er nog altijd tegen aan het vecht .

dus heeft onze oncoloog zelf voor gestel voor zelf wiet olie te maken maar wel alles op eigen risico .

dus ben ik hier nu met begonnen er zijn 2 Fieten die ik nu al zie . mijn vrouw is van de antidepressiva af een van de pijn stiller . toch al en wonder want dit hadden wij niet kunnen dromen  

maar kwa genezing staan we nog heel ver af zelfs na 6 jaar .

dus nu weten jullie allemaal waarom ik van gedacht ben verandert en waar ik het voor doe .

wat kan ik jullie nog vertellen hmmm vraag maar als je nog iets wilt weten !!!!

gr nibor derden 

 

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!
En HEEL VEEL succes met het overwinnen van die ... ziekte!!!

Welke soortjes gebruik je om de olie te maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, vakman said:

Welkom!
En HEEL VEEL succes met het overwinnen van die ... ziekte!!!

Welke soortjes gebruik je om de olie te maken?

met men eerste kweek heb ik en og kush gebruikt ik heb nu en iets meer cbd houdende plant genomen Charlotte hier en foto van hoe ze er bij staan 

IMG_20190310_121822.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, waar komen de zaden vandaan?  Ook getest in een lab op aanwezige thc/cbd gehaltes?

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, vakman said:

Oke, waar komen de zaden vandaan?  Ook getest in een lab op aanwezige thc/cbd gehaltes?

de zaadjes (automatische correctie van zaat jes ik kan niet spellen) zijn van wietzaadjes (automatische correctie van zaat jes ik kan niet spellen).nl 

ik heb de olie die ik zelf heb gemaakt niet laten testen maar toekomst gericht ben ik dit wel van plan .

en foto van mijn vrouwtje om de 3 weken nog altijd naar het ziekenhuis 

IMG_20190108_114130.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, nibor derden said:

de zaadjes  zijn van wietzaadjes.nl

ik heb de olie die ik zelf heb gemaakt niet laten testen maar toekomst gericht ben ik dit wel van plan .

en foto van mijn vrouwtje om de 3 weken nog altijd naar het ziekenhuis 

IMG_20190108_114130.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of de zaadjes van wietzaadjes.nl ook enige medische werking hebben weet niemand, daar testen ze niets.
Ik raad je aan om hier en elders uit te zoeken welke zaadbank de beste soortjes levert voor deze behandeling, er is genoeg getest spul (zaad) op de markt tegenwoordig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, vakman said:

Of de zaadjes van wietzaadjes.nl ook enige medische werking hebben weet niemand, daar testen ze niets.
Ik raad je aan om hier en elders uit te zoeken welke zaadbank de beste soortjes levert voor deze behandeling, er is genoeg getest spul (zaad) op de markt tegenwoordig.

zal ik zeker doen als je iemand weet hoor ik het graag 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk HIER eens rond bijvoorbeeld ;) 
Maar er is nog ZOVEEL meer te vinden via google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou niet zo veel afhangen van wie het zaad komt, het is een natuurproduct en gehaltes varieeren bij IEDEREEN

en OF je moet voor de soort kanker cbd nodig hebben maar anders een berg thc erbij dat gaat veel beter

terzijde maar ook wel interessant vind ik; waarom was je tegen en waarom ben je over gegaan?

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, HUFFnPUFF said:

zou niet zo veel afhangen van wie het zaad komt

Je zult toch een pheno moeten hebben met "medische" eigenschappen om dat zaad te maken, dus niet alles is geschikt Huffy. Dat weet jij ook wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

medische eigenschappen, is maar net wat je zoekt....

de meeste "medische" strains zijn BS dat weet jij ook ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus daarom moet je het testen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij of zij? als jij valide breeders weet die hun spul testen en publiceren heb ik daar wel oren naar :)

twee non medic phenos kunnen een super medic pheno produceren, en een zak medisch zaad kan je allemaal prutplanten geven zonder verlichting; het is zaad. 

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg de kriebels als ik je verhaal lees.

6 maanden geleden heb ik mijn vader verloren aan deze ziekte en zijn we ook bezig geweest met die cbd olie etc.

Veel kracht gewenst en ik hoop dat het gaat helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte en hopelijk verlichting door de plantjes.

Ik neem het ook medicinaal en ook recreatief. Medicinaal heb ik er positieve ervaringen mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...