Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guerillajunk

GuerillaJunkie's 100% COCO PROJECT! ( AUTO )

Recommended Posts

Hallo,

ik ben nieuw hier op het forum.. drm wil ik me ook even voorstellen ik ben guerilla junkie, en heb al 5 jaar guerilla kweekervaring met potgrond;)...

Maar !.. dit jaar wil ik het anders doen iets wat ik zelf nog nooit hier op het forum gezien heb, ik wil kweekbakken van hout gaan maken die bleedzijn met worteldoek (smartpot idee)Hier in komen cocobricks gemixt met perliet (50%) buffertabletten, mycorrhiza schimmel, en sannies bacto, daarbij de plagron cocos voedings lijn !..^_^ De bakken worden 280x60x33.. en komen rond de 30 autoflowers in.. waar van 4 guerilla spots met 2 kweekbakken per spot ! en ik ga 2 rondes met autoflowers draaien

Aangezien ze elke dag water moeten hebben als het niet regent ga ik een gat graven met vijver folie waar ik regen water in opvang.. en uiteraard ga ik werken met ph en ec !..:D  ik ga op spots werken met veel zon licht. ga ze niet overpooten ik maak een randje met doorzichtig folie voor het voorgroeien! Ik ga met 2 of 3 soortjes werken, waarvan sws critical 2.0+,  AK-47. van geneticseeds.. eerdags volgen er fotos van me spots! tips zijn super erg welkom ! dat is ook een groote reden dat ik me hier heb aangemeld bij het forum want dit jaar mogen er geen fouten worden gemaakt !

 

Greetz GuerillaJunk!:verrygood

 

Edited by Guerillajunk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...