Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kLEDeder

LED project 8 x quantum board blueberry & strawberry haze

Recommended Posts

Goede morgen allen,  ik ben al lang een volger, maar sinds kort nu ook een ingeschreven lid.

Al enige tijd ben ik aan het expirimenteren met verschillende zelfbouw leds. Inmiddels ben ik met epistar en cree cobs wel uit ge-expirimteerd. Omdat ik opzoek was naar iemand die een duidelijk verslag heeft gemaakt betreft quantum board leds en niet heb gevonden, heb ik de keuze gemaakt om deel te gaan nemen aan deze communiteit en zelf een verslag te gaan maken over dit onderwerp.

Momenteel ben ik de laatste tweaks en adjustments aan het bouwen / maken om over een dag of 3 a 4 de voor gegroeide zaailingen onder mijn 8 x samsung quantum boards te parkeren.

Het gaat hier om 10 x blueberry & 9 x strawberry haze. In 18 ltr pot met mapito.uiteraard met eb en vloed systeem.

Ik hoop dat er meerdere mensen geintresseers zijn in quantum boards en hier de nodige informatie uit kunnen halen.

Mvg kLEDeder

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanvullende informatie en foto's zullen volgen.

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom in de communiteit! Waar komen de Bluberry en strawberry vandaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey de eerste lezer,  ^_^

Hoi Limbic de blueberry is van dutch passion merk. De  arjen's strawberry haze is van  greenhouse merk.

Ze hebben 2 dagen nodig gehad voor het ontkiemen. De blueberry ging als een trein, na 2 dagen al een worteltje  van 5 cm +. De strawberry wat minder snel, maar wel mooie zaailingen uitgekomen.

Mijn wijze van ontkiemen is in een natgemaakte koffie filter met water op een ph van 5.5 5 zaden per filter en vervolgens in een gripzak opgehangen in  een donkere kamer op 20°stabiel.

Inmiddels staan ze al 2 weken in voorgroei. Vanaf het overzetten naar de afbloeikamer zullen ze nog eens 2.5 tot 3 weken voorgegroeid gaan worden. Afhankelijk van de verdere groeisnelheid van de zaailingen.

Ik zal proberen vanavond een aantal foto's te posten van zowel led als zaailing 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede morgen beste lezers.

Zoals beloofd een aantal foto's van de setup up.

De foto van de quantum boards vanaf onder, staan ze gedimd op minimaal vermogen. Kreeg het anders niet op de foto

Momenteel staan ze nog op groei.

Linker zijde zijn de Blueberry's rechts de strawberry hazes.

Updates will follow. Hopelijk sneller als deze keer.

 

20190319_203150.jpg

20190319_203221.jpg

20190319_203312.jpg

20190319_203252.jpg

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd mooie setup, ook benieuwd naar wat er afgekomen is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...